جی جی ردیک معتقد است که برونی جیمز می تواند به لو دورت تبدیل شود

یکی از بزرگ‌ترین داستان‌هایی که از درفت NBA 2024 بیرون آمد، اولین انتخاب کلی Zaccharie Risacher نبود. در عوض، برونی جیمز، انتخاب دور دوم درافت لیکرز بود. بزرگترین پسر لبرون جیمز کهنه کار NBA. برونی یک فصل در USC بازی کرد و با پنجاه و پنجمین انتخاب کلی توسط لس آنجلس انتخاب شد.

در این مرحله از حرفه‌اش، جیمز باید روی آن‌ها کار کند تا به بازیکنی تبدیل شود که زمان واقعی NBA را ببیند. زمانی که لیکرز او را دعوت کردند از این موضوع آگاه بودند. جی جی ردیک سرمربی لیکرز در مصاحبه ای با SiriusXM NBA در مورد برنامه توسعه تیم برای برونی صحبت کرد. او به لو دورت از اوکلاهاما سیتی به عنوان بازیکنی اشاره کرد که معتقد است برونی جیمز روزی می تواند به آن تبدیل شود.

برونی جیمز کسی خواهد بود که لیکرز برای تبدیل شدن به یک بازیکن نقش به آن نیاز دارد

در طول یک فصل حضورش در USC، برونی جیمز تقریبا ثابت نشده بود. این بازیکن 19 ساله در شرایط ایده آل لیکرز قرار گرفت زیرا پدرش بهترین بازیکن آنهاست. برای اینکه برونی وارد زمین شود، باید مهارت های خود را بهبود بخشد. در بازی‌های کلاسیک و لیگ تابستانی کالیفرنیا، جیمز برای شوت کردن توپ مشکل داشت. این تنها یک زمینه است که او باید روی آن کار کند. یکی از جنبه های بازی برونی که سرمربی جی جی ردیک طرفدار آن است، غریزه دفاعی اوست.

هنگام صحبت با SiriusXM NBA، جی جی ردیک به لو دورت تاندر به عنوان بازیکنی اشاره کرد که او معتقد است برونی جیمز می تواند تبدیل شود. دورت در سال 2019 از ایالت آریزونا خارج شد و پنج فصل با تاندر بازی کرده است. او در چهار فصل گذشته بازیکن اصلی بوده و یکی از بازیکنان اصلی آنها است. دورت برای روشن کردن آن به صورت تهاجمی شناخته شده نیست. این بازیکن 25 ساله متخصص دفاع است. او یکی از بهترین مدافعان روی توپ در NBA است و به این موضوع افتخار می کند. فصل گذشته دورت میانگین (10.9) امتیاز، (3.6) ریباند و (1.4) پاس گل در هر بازی داشت. او در 79 بازی از 82 بازی OKC در 2023-24 بازی کرد و شروع کرد.

لو دورت برای تبدیل شدن به یک شروع کننده تمام وقت تلاش کرد و برونی جیمز نیز باید همین کار را انجام دهد. فقط به این دلیل که او پسر لبرون جیمز است، به این معنی نیست که فوراً زمان بازی را خواهد دید. جی جی ردیک اشاره کرد که برونی احتمالا باید زمانی را در لیگ جی با ساوت بی لیکرز بگذراند. باید منتظر بمانیم و ببینیم لیکرز برای برونی جیمز در فصل تازه کارش چه برنامه ای دارد.



https://sportslens.com/news/lakers-head-coach-jj-redick-believes-bronny-james-can-develop-into-a-player-like-lu-dort/ منبع: