حاج صفی: اصلاً فکر نمی کردم سپاهان اینطور نتیجه بگیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان سال گذشته با 65 امتیاز نایب قهرمان لیگ بیستم شد که بخش قابل توجهی از آن با اضافه شدن احسان حاج صفی در پنجره زمستانی و گلزنی ملی پوشان به دست آمد. تیم کاپیتان به خصوص در دیدار برگشت مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی در رقابت با پرسپولیس مورد استفاده این تیم قرار گرفت.
با این حال احسان پس از نیم فصل حضور در سپاهان بار دیگر با پیشنهاد یونان برای سفر و تبدیل شدن به یکی از لژیونرهای فوتبال ایران مواجه شد. شاهد شفافیت در فهرست طلایی اصفهانی ها بودیم و چند بازیکن بازوبند سپاهان را بستند. در فصل جاری که تجربه زیادی در تیم ندارند.
در خصوص وضعیت این روزهای سپاهان گفتگویی با احسان حاجوسفی انجام دادیم که وی ضمن تاکید بر حفظ رابطه خود با محرم نویدکیا پس از جدایی، از نتایجی که این تیم در این فصل گرفت ابراز شگفتی کرد و گفت: من هستم. هنوز با محرم تماس دارم و داریم در مورد شرایط تیم صحبت می کنیم.ولی اصلا فکر نمی کردم این اتفاق بیفته و بشه.سپاهان واقعا یکی از بهترین باشگاه هاست.بهترین مدیرعامل رو داره. بهترین کادر فنی را دارد.او بهترین بازیکنان را دارد و در هر پست دو بازیکن دارد.”فکر نمی کردم اینطور کار کند.”

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از هواداران سپاهان خواست از محرم نویدکیا حمایت کنند و او را در این شرایط تنها نگذارند.


سرویس خبر شماره: 1822502 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 12:02 |
1,266 |

0نظرات

اکنون محرم و سپاهان نیازمند حمایت هواداران هستند.

وی سپس با اشاره به صحبت های خود با محرم نویدکیا افزود: به محرم گفتم با خیال راحت و بدون استرس روی نیمکت بنشینید و اصلا بلند نشوید.
سپاهان در اکثر رقابت های این فصل نسبت به رقبای خود عملکرد چشمگیر و خیره کننده ای داشته است و در بازی با استقلال و پرسپولیس این تفاوت در آمار بازی کاملاً مشهود بود و در لیگ قهرمانان آسیا نیز از ماه محرم شاهد چنین روندی بودیم. نویدکیا. احسان حاج صفی در ادامه صحبت های خود با انتقاد از استفاده سپاهان از موقعیت ها و موقعیت های گلزنی گفت: البته بازی هایی را دیدم که واقعا بدشانسی بود، آنها در هر بازی موقعیت های خوبی ایجاد کردند اما توپ هایشان تبدیل به گل نشد. از طرف دیگر توپ وارد دروازه آنها شد و گلها به ثمر رسید که واقعا خنده دار بود.
کاپیتان سابق سپاهان در آخرین قسمت از صحبت های خود در پاسخ به سوالی مبنی بر جو دوگانه ای که این روزها در بین هواداران سپاهان مبنی بر حمایت یا عدم حمایت محرم نویدکیا از اصفهان ایجاد شده است، اینگونه واکنش نشان داد و باعث شد. درخواستی از طرفدارانش وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران سپاهان می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند. تیم الان در شرایطی است که به حمایت شما نیاز دارد. چون از خود باشگاه و از شهر اصفهان است. این تیم امسال نتیجه نمی گیرد، قطعا سال آینده نتیجه خواهد گرفت.»



مجله اخبار فوتبال داخلی