حاج صفی و تمدید کاپیتانی در 33


سرویس خبر شماره: 1897008
آوریل 02, 1402 در 2:10 ب.ظ
12.3 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

این بازیکن 33 ساله که 3 فصل در جام جهانی حضور داشت، بدون شک یکی از بازیکنانی است که قلانوی روی آن حساب ویژه ای باز کرده و نقش مهمی در اردوی فعلی دارد. دیروز حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی در دیدار با مهدی تاج به نمایندگی از بازیکنان دقایقی صحبت کرد.

1834547

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنجه جنوبی 33 ساله فوتبال ایران یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی به حساب می آید و امیر قلعه نویی هنگام دعوت از او بازوبند کاپیتانی تیمش را به او داد.

احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران به کار خود ادامه می دهد.

حاج صفی و تمدید کاپیتانی در 33 سالگی

البته تیم ایران ستاره های زیادی دارد که می توانند بازوبند بزنند. افرادی مثل علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون و… که سوابق زیادی دارند. بدون شک حضور بازیکنان باتجربه ای مانند حاج صفی و … می تواند به موفقیت تیم ایران در مسابقات آینده کمک کند. به ویژه جام ملت های آسیا که بسیاری از فوتبالدوستان در آن به افتخاری دیگر با مربی ایرانی امیدوار هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حاج صفی که اولین بازی های داخلی خود را پس از کناره گیری امیر قلعه نویی از نیمکت ایران انجام داد، سابقه همکاری با این مربی باتجربه در سپاهان و تراکتورسازی را دارد و اکنون با 124 بازی داخلی همچنان به عنوان باتجربه ترین بازیکن ایران در اردو حضور دارد. حداقل تا جام ملت های آسیا به کار خود ادامه خواهد داد.