حاج صفی و جهانبخش در شروع یک رکورد تاریخی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شب باخت 6 بر 2 مقابل انگلیس، بازیکنان ایران نیز رکوردهای مهمی را به نام خود ثبت کردند. البته این رکوردها به دلیل سنگینی نتیجه مورد توجه قرار نگرفت. یکی از مهمترین آنها رسیدن احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش به هفت بازی در تاریخ جام جهانی بود که این دو بازیکن را به رکورد جدیدی تبدیل کردند.

دو بازیکن تیم ملی مقابل انگلیس به رکورد بیشترین حضور در جام جهانی رسیدند.

حاج صفی و جهانبخش در شروع یک رکورد تاریخی


سرویس خبر شماره: 1855025
02 دسامبر 1401 ساعت 03:00
239

0نقطه نظر

هفت باخت بین شش گل انگلیس

حاج صفی و جهانبخش در دو دوره قبلی جام جهانی نیز یکی از گزینه های کی روش بودند. آنها در 6 بازی (دور گروهی جام جهانی 2014 و 2018) به رکورد مهدی مهدوی کیا و آندرانیک تیموریان در تعداد بازی های این مسابقات دست یافتند. احسان و علیرضا برای پیشی گرفتن از دو ستاره سابق تیم ملی در دیدار مقابل انگلیس به میدان رفتند تا تعداد بازی های خود را به عدد 7 برسانند و به تنهایی رکورددار باشند.

هر دو در شروع رکورد تاریخی هستند که در بازی تلخ مقابل انگلیس به دست آمد. اگر حاج صفی و جهانبخش در دو بازی آینده ایران مقابل ولز و آمریکا به میدان بروند، با 9 بازی جام جهانی دست نیافتنی تر می شوند و حداقل برای چهار سال عنوان بیشترین بازی های تاریخ معتبرترین مسابقات فوتبال را در اختیار خواهند داشت. البته ممکن است در این دو مسابقه یکی از این دو مسابقه به دست نیاید تا عنوان مذکور به تنهایی به شخص دیگری برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی