حاشیه ای که خفه می شد/ در آستانه دربی اردوی استقلال در آستانه فروپاشی بود!

هفته گذشته عارف غلامی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن مصدوم استقلال پس از بهبودی از مصدومیت در تمرینات دسته جمعی شرکت کردند و با قدرت در بازی درون تیمی شرکت کردند.

اما خبر مصدومیت ابوالفضل جلالی در روزهای پایانی هفته گذشته (نزدیک به 24 ساعت پس از انتشار عکس های حضور او در بازی تیم) و همچنین مصدومیت عارف غلامی در همان ناحیه ای که پیش از این (دوشنبه هفته جاری) مصدوم شده بود. ) باعث تعجب و البته ناراحتی سرمربی شد. بازیکن پرتغالی استقلالی به یکی از همکارانش در کادر فنی تبدیل شده است.

از باشگاه استقلال خبر می رسد که ساپینتو به استقلالی ها گفته است که بعد از دربی با اعضای کادر فنی و کادر پزشکی جلسه ای برگزار خواهد کرد تا در مورد بازگشت مصدومان به تمرینات تجدید نظر شود. نکته حائز اهمیت این بود که اعضای کادر فنی تیم و مدیریت باشگاه تصمیم گرفته بودند که برای ایجاد حاشیه برای استقلالی ها از افشای این مشکل خودداری کنند. بنابراین رسوایی در جوانی خنثی شد.

باید ذکر شود؛ شرایط بازگشت عارف غلامی و ابوالفضل جلالی به تمرینات هنوز مشخص نشده است و این دو بازیکن که از مصدومیت قبلی خود بازگشته اند هم اکنون در حال گذراندن مراحل درمان هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

انتشار عکس های این دو بازیکن در حال فوتبال، علاوه بر اینکه برای هواداران استقلال جالب و هیجان انگیز بود، تعجب بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه را نیز برانگیخت. به خاطر اینکه چطور دو بازیکن تازه مصدوم با آن فشار در فوتبال درون تیمی ظاهر شدند!

ساپینتو که در روزهای اخیر تمرکز خود را روی دربی گذاشته بود، از بازیکنانی که هنوز به طور کامل مصدوم نشده بودند، اجازه حضور در تمرینات را پیدا کردند و دوباره مصدوم شدند!