حاشیه قبل از بازی با بارسا; انتقاد هواداران از رئیس اینتر!

البته مالک جوان ناراتزوری به این حملات واکنشی نشان نداد و برای رسیدن به قرار خود به رستوران رفت. سیاست باشگاه اینتر مبنی بر فروش بازیکنان بزرگ و تزریق نکردن منابع مالی لازم از سوی گروه سونینگ، فشار بر استیون ژانگ و دیگر مدیران این باشگاه را افزایش داده است و حتی در چندین نوبت اطلاعاتی مبنی بر انتقال احتمالی مالکیت این گروه توسط این گروه در سایت منتشر شده است. رسانه.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیران اینتر سال گذشته پس از شیوع ویروس کرونا برخی از مهم ترین بازیکنان تیم خود از جمله اشرف حکیمی و روملو لوکاکو را فروختند و آنتونیو کونته، سرمربی موفق نراتزوری ها، تمایلی به ماندن نداشت. . اینتر با وجود کسب دو جام، سال گذشته اسکودتو را به میلان از دست داد و در لیگ دوم شد. اما هواداران اینتر از نتایج بد این تیم در این فصل بسیار ناراضی هستند.


سرویس خبر شماره: 1846541
12 مه 1401 در 5:43 بعد از ظهر |
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

استیون ژانگ، مالک چینی اینتر امروز در شهر میلان مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار گرفت.

حاشیه قبل از بازی با بارسا;  انتقاد هواداران از رئیس اینتر!

شاگردان سیمونه اینزاگی در تمامی رقابت ها 5 بازی از 10 بازی را باخته اند و برخی اخبار در آستانه بازی امشب مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا حاکی از احتمال برکناری این سرمربی در صورت شکست در این دیدار است. گروهی از هواداران اینتر امروز استیون ژانگ، رئیس جوان و ثروتمند اینتر را پس از ورود به رستورانی در مرکز میلان برای صرف ناهار به همراه مقامات بارسلونا مورد انتقاد قرار دادند و به مالک باشگاه چینی حمله کردند. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، صدای طرفداران شنیده می شود که فریاد می زنند: «به خانه برو، ژانگ».