حافظی: نفت باید 7 بازی آینده را ببرد!

سرمربی موقت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اکنون تمام تلاش خود را برای ساختن این تیم انجام می دهیم، باید هفت بازی آینده را ببریم تا تیم شهر در لیگ برتر اول بماند و اگر نشد امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم با فرم خوب، بازسازی کامل و ساختار حرفه ای به لیگ برتر باز می گردیم اما نباید این فرصت را برای ماندن در لیگ برتر از دست دهیم.
:
حافظی با اظهار نظری عجیب گفت: اگر چهار گل بازی را جدا می کردم، فکر می کنم بازی با کیفیت و تاکتیکی دو تیم را شاهد بودیم و اگر اشتباهات فردی تیم ما نبود، نتیجه بازی متفاوت می شد. از حالا. اگر نفت در دقیقه 25 روی دروازه سیرجان گل می زد، روند بازی را تغییر می داد و در مجموع جدا از نتیجه، از نظر فنی از تیم نفت راضی هستم.


سرویس خبر شماره: 1895449
22 مارس 1401 در 01:18
نمایش 3K |

1نقطه نظر

من فقط یک بازی سرمربی نفت بودم

گزارش تمرین سهوی سخنان خود را در نشست خبری پس از بازی گل گهر با انتقاد تلویحی از رضا مهاجری، اولین سرمربی امسال نفت مسجد سلیمان آغاز کرد و گفت: فکر می کنم اگر در ابتدای فصل مدیریت قوی تری داشتیم و یک مدیر ورزشی و پیشکسوت بود. با تیم حالا فرم این تیم بهتر شده بود. رضا مهاجری مربی سابق نفت مسجد سلیمان مربی شایسته ای است اما در آن زمان شرایط به گونه ای بود که تیم نفت باید به سرعت تعطیل می شد. در شروع فصل یک بازیکن در پست های خاص و شش تا هفت بازیکن در پست های خاص خریدیم که این برای یک تیم فاجعه است. علاوه بر این تغییر مدام سرمربی باعث شد تا تیم فرمش را از دست بدهد و هر مربی با یک سیستم و یک بازیکن بازی کند که تاثیر منفی روی تیم داشت.

وی با اشاره به اینکه زیبایی فوتبال در این اشتباهات است، خاطرنشان کرد: اگر گل اول را نمی زدیم نتیجه 4 بر صفر نمی شد.

فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجد سلیمان شکست سنگینی را در بازی مقابل گل گهر به یاد آورد.

حافظی: نفت باید 7 بازی آینده را ببرد!

وی گفت: من روی مواضع خاصی تاکید داشتم و سبک بازی تیم گل گهر سیرجان را تیمی زهرآلود می دانستم. این تیم در خط دوم و سوم بسیار قوی و یکی از بهترین تیم های ایران است و در دو دقیقه از این منطقه دو گل به ثمر رساندیم. امروز نیمه دوم این بازی در اختیار تیم نفت بود که با اشتباهات فردی به گل چهارم رسیدیم. در کل این برد را به تیم فوتبال گل گهر سیرجان تبریک می گویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی