حالا تراکتور با مطهری خوب می شود (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019908
18 مه 1403 در 11:28 ب.ظ.
14.5 هزار امتیاز خبر|

21نقطه نظر

موفقیت در 3 دیدار با فرم جدید سرخ پوشان تبریز؛

تراکتورسازی با سرمربی جدید خود سه دیدار سخت را پشت سر گذاشت.

حالا تراکتور با مطهری خوب می شود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در شرایطی هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت که این تیم عملاً شانس قهرمانی و حتی مقام دومی لیگ برتر را از دست داده بود و در 4 دیدار متوالی دو بازی بی ثمر بود. و دو شکست عجیب مقابل ذوب آهن و نساجی اما تغییر کادر فنی و آمدن این سرمربی تحول بزرگی در شرایط سرخپوشان تبریزی به همراه داشت.

این مربی که پیشنهاد هدایت تراکتورسازی را پذیرفت و تصمیم به جدایی از کادر فنی تیم ملی گرفت، در ابتدای کار خود روزهای سختی را روی نیمکت سرخ پوشان تبریزی تجربه کرد اما تا امروز در حالی که سه دیدار از آن گذشته است. از زمان TT. با همکاری مطهری فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و توانستند دو پیروزی و یک تساوی مقابل استقلال به دست آورند.

دو هفته پس از شکست سنگین چهار تیم در تبریز مقابل ذوب آهن، تراکتور با کادر فنی جدید و حضور مطهری توانست انتقام اصفهانی ها را بگیرد و به پیروزی ارزشمندی در جام حذفی دست یابد و وارد جمع هشت تیم برتر شود. اما حتی پس از آن هم موفق شد کار بزرگی انجام دهد و استقلال را متوقف کند تا صدر جدول را جذاب تر کند و دیروز ناکامی 6 ساله مقابل فولاد خوزستان را شکست.

2019535

شاگردان حمید مطهری پس از نمایش خوبی که مقابل ذوب آهن و استقلال داشتند، روز گذشته در شرایطی به مصاف فولاد رفتند که اهوازی ها به خوبی از تیم خود حمایت کردند اما تراکتور توانست پس از 6 سال به ناکامی در این شهر پایان دهد و به یک گرانبها دست یابد. پیروزی آوردن

اگرچه تراکتور امیدی به قهرمانی یا دومی لیگ برتر ندارد، اما در سه دیدار اخیر خود با مطهری پیشرفت کرده و امیدوار است در چهار دیدار باقی مانده در لیگ برتر و رقابت های حذفی، عملکرد خوبی داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی