حال هواداران چلسی در حال تغییر در مائوریسیو پوچتینو – گفتگوی چلسی

سه بازی چه تفاوتی دارند، هی؟

نظر در مورد مائوریسیو پوچتینو از زمان بازی با آرسنال بسیار تغییر کرده است و من اینجا هستم تا عوامل پشت آن را بررسی کنم.

پس از اینکه چلسی تنها چهار بازی پیش از دست آرسنال کاملا شرمنده شد، یادم می‌آید که نظرات را در وب‌سایت شخصی‌ام Substack خواندم (بیش از 100 مورد بود)، و همچنین نظرسنجی انجام دادم. بیش از 80 درصد مردم دوست داشتند پوچتینو حداقل در پایان فصل برود.

الان فقط سه بازی بعد نظر سایتم عوض شده.

من دیروز آخرین نظرسنجی ها را در سایت Substack خود انجام دادم….

اگر چلسی در این فصل به لیگ اروپا راه یابد، 84 درصد خواهان ماندن پوچتینو هستند.

اگر چلسی در این فصل به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کند، 78 درصد خواهان ماندن پوچتینو هستند.

اگر چلسی به هیچکدام نرسد، نظرات کمی بیشتر از هم جدا می شود. با این حال، اکثریت (52 درصد) همچنان مایلند پوچتینو بماند.

52٪ “موضع محکم” در مورد پوچتینو دارند، در حالی که 48٪ مطمئن نیستند / هیئت منصفه هنوز درباره او اظهار نظر نمی کنند.

تفاوت بزرگ بعد از سه بازی واقعاً دیوانه کننده است، من انتظارش را نداشتم. همانطور که در اوایل این هفته توضیح دادم، تغییر موضع را به اشتراک نمی گذارم. نظر من در مورد هر چیزی، چه بازیکن و چه مدیر، هرگز بعد از سه بازی به شدت تغییر نخواهد کرد (ما حتی در یکی از آن بازی ها برنده نشدیم). نظر من همیشه در طی یک دوره زمانی بسیار طولانی‌تر شکل می‌گیرد. نظر من برای رفتن پوچتینو در وهله اول در طول زمان طولانی تا قسمت دوم این فصل اتفاق افتاد، بنابراین نظر من که اکنون می خواهم او دوباره بماند، به این سرعت تغییر نخواهد کرد، حتی اگر بله. ، من آماده هستم تا دوباره آن را تغییر دهم. برای من مهم است که همیشه در فوتبال به روی هر چیزی باز باشم، و تغییر عقاید و اعتراف به اشتباه شما، چیز بسیار خوبی است – خوشحالم که این کار را انجام می‌دهم، اما فقط در طول زمان و نه فقط بعد از سه بازی. احساسات و واکنش‌های بیش از حد، کاری است که همه ما انجام می‌دهیم، و من فکر می‌کنم زمانی که می‌توانیم یک قدم به عقب برداریم و با سطحی بالاتر به مسائل نگاه کنیم و سپس اعتراف کنیم که اشتباه کرده‌ایم، یک هدیه واقعی و یک کار مهم است. اما من هنوز در پوچتینو آنجا نیستم.

همانطور که همیشه می گویم، من اینجا نیستم تا به هیچ یک از شما بگویم که چه فکری کنید یا چگونه از باشگاهی که دوست دارید حمایت کنید، هرگز. من به همه نظرات احترام می گذارم، حتی اگر از تغییر روحیه به این سرعت شگفت زده شوم.

من همچنین می‌دانم که به این سادگی نیست که Poch in یا Poch out باشد. من نظرات این هفته را خوانده ام و عناصر مختلفی در اینجا دخیل هستند. بسیاری از شما هنوز به پوچتینو اطمینان ندارید و فکر نمی کنید که او مرد مناسبی برای این کار است، اما این واقعیت ساده که نمی توانید جایگزینی بهتر از او در حال حاضر ببینید، دلیلی است که می گویید پوچتینو. عامل این نظرسنجی ها و تغییر موضع مردم است.

دیوید اورنشتاین گزارشی که اساساً حذف بسیاری از جایگزین‌های بالقوه مانند روبن آموریم را رد می‌کند، باعث شده است که بسیاری از شما بپذیرید که ممکن است در آن زمان نیز به پوچتینو پایبند باشیم، زیرا گزینه‌های بهتری وجود ندارد.

اگر بین ماندن با پوچتینو یا استخدام روبرتو دزربی بود، 90 درصد انبوه گفتند با پوچ می‌مانند – و من کاملاً با آن موافقم!

بسیاری از شما در مجموع دودسته و نامطمئن هستید، و من نیز کاملاً متوجه آن هستم. به نظر می رسد که بازیکنان به طور کلی واقعاً او را دوست دارند، او روحیه فراگیر خوبی در اردو ایجاد کرده است، مطمئناً بازیکنان در حال حاضر به او علاقه دارند و سه بازی اخیر نشانه های واقعا خوبی را نشان داده است.

اگر این را در یک دوره طولانی‌تر ببینیم، من کاملا آماده هستم تا فصل آینده پوچتینو را ارائه دهم، اما هنوز از حضور در آنجا فاصله دارم. ما باید ثبات را ببینیم. دوره‌های دیگری از این دست بوده است که در آن دو یا سه بازی بسیار خوب بازی کرده‌ایم، اما در بازی بعدی بازی‌های بعدی را به هم زدیم. ما در این فصل یک گام به جلو و دو قدم به عقب را بسیار زیاد دیده‌ایم که نمی‌توانم بپذیرم که بالاخره در این نقطه به آن نقطه برگشته‌ایم.

اما واقعاً، آن را می فهمم، می بینم. فقدان گزینه ها به علاوه رابطه ای که او با این گروه از بازیکنان ایجاد کرده است، من این تلنگر را درک می کنم، حتی اگر من را شگفت زده کند. به این زودی ها موضعم را تغییر نمی دهم، باید این پیشرفت ها را به طور مداوم ببینم. پس لطفاً همانطور که من به موضع شما احترام می گذارم به آن احترام بگذارید 🙂

با این حال، نمی دانم، اگر مثلاً در دو بازی بعدی شکست بخوریم، آیا یک بار دیگر شاهد تغییر موضع گسترده دیگری خواهیم بود؟

فکر نهایی من این است که هر چیزی که طرفداران در مورد پوچتینو فکر می کنند، به خصوص در انجمن ساب استک من، تأثیر زیادی بر تصمیم باشگاه برای انجام این تابستان با او خواهد داشت. نظر طرفداران برای مالکان بسیار مهم است. این عامل تعیین کننده نهایی نخواهد بود، اما در نظر گرفته خواهد شد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-chelsea-fan-mood-changing-on-mauricio-pochettino/ منبع: