حامد لک در حال آماده شدن برای پرسپولیس (تصویر)

دروازه بان مس رفسنجان به دنبال تکرار درخشش خود در این فصل مقابل پرسپولیس است.

حامد لک در حال آماده شدن برای پرسپولیس (تصویر)

حامد لک توانست در دور رفت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد اما اعلام پنالتی باعث شد این دروازه بان نتواند دروازه اش را بسته نگه دارد اما امید زیادی برای درخشش دوباره برای مس رفسنجان دارد. و با بازگشت به ترکیب به تیمش امتیاز می دهد.

1836117



مجله اخبار فوتبال داخلی

این دروازه بان که در آخرین بازی سال گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی به دلیل محرومیت حضور نداشت، در تمرینات اخیر خود با انگیزه بیشتر از همیشه به کار خود ادامه داد تا در بهترین شرایط به مصاف پرسپولیس برود و یک بازی را داشته باشد. شغل شایسته همخوانی داشتن.


سرویس خبر شماره: 1897787
آوریل 07, 1402 در 22:11
582 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازگشت پس از غیبت؛

این دروازه بان که در اولین سال حضورش در پرسپولیس در 28 بازی لیگ برتر 17 کلین شیت و در 8 بازی لیگ قهرمانان آسیا 5 کلین شیت داشت، در فصل قبل علیرغم شرایط مختلفی که برایش در این تیم به وجود آمد، 10 گل زد. او 23 بازی را بسته نگه داشت، اما تغییر تیم لک را مجبور کرد تا سال گذشته مقابل تیمش بازی کند.

1836116

حامد لک که علیرغم غیبت در 6 بازی این فصل لیگ برتر به دلیل مصدومیت یا محرومیت، 17 بازی دیگر برای مس رفسنجان انجام داد و عملکرد درخشانی داشت و در سه بازی مختلف (از جمله پرسپولیس در دور رفت از یک پنالتی) 10 کلین شیت و سه گل به ثمر رساند. او در این هفته به دنبال اجتناب از برتری قرمزها خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حامد لک پس از دو فصل موفق با پرسپولیس و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام و حضور موثر شیرهای سرخ برای صعود به فینال لیگ قهرمانان از آسیا، حالا باید به مصاف هم برود. تیم قدیمی او با پیراهن جدید این بار مانعی برای موفقیت و قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود.