حامد لک فنایی; همه در آرامش (عکس)

دروازه بان پرسپولیس با انتشار عکسی به شایعه اختلاف با سرمربی خود پایان داد.

حامد لک که در یک سال گذشته سکوت کرده و به تمامی اخبار و شایعاتی که در یک ماه گذشته علیه خود منتشر شده پاسخی نداده، اکنون در پستی اینستاگرامی به تمامی این موارد پرداخته و به نوعی ارتباط خود را اعلام کرده است. داوود فنایی.
دروازه بان سرخپوشان با انتشار سه عکس به همراه داوود فنایی در تمرین تیم و یادداشتی مبنی بر اینکه یک نفر در کنارش باشد ارزشمند است، نشان داد که مشکلی با سرمربی خود در پرسپولیس ندارد و زیر نظر او تمرین می کند.

حالا با این شرایط به نظر می رسد حامد لک از بازی با پیکان در لیگ برتر به روی دروازه سرخپوشان بازگردد و یحیی گل محمدی و داوود فنایی امیدوارند با حضور و بازگشت او به ترکیب روند گل های اخیر این تیم را طی کنند. به پایان خواهد رسید. .



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822324 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 00:51 |
2,323 امتیاز خبر|

0نظرات

انتهای کلام و احادیث در مورد 2 پرسپولیسی ها;

دروازه بان اول پرسپولیس در دو فصل گذشته که پس از این اتفاق حدود سه هفته در تمرینات جمعی غایب بود و به صورت انفرادی در ورزشگاه شهید کاظمی با یکی از کادر فنی سرخپوشان تمرین می کرد، در جمع یحیی گل محمدی حضور داشت. به مدت یک هفته و با انگیزه بیشتری نسبت به قبل کار می کند.

اما نکته اصلی در دوران حضور حامد لک در پرسپولیس و با وجود درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر که منجر به قهرمانی سرخپوشان شد، رابطه او با داوود فنایی، دروازه بان این تیم بود. مربی ورزشی؛ شایعات زیادی در مورد اختلاف این دو به گوش می رسد که ظاهرا پس از دیدار تدارکاتی با تیم امید و محرومیت از تمرینات گروهی، علنی شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل شاگردان مهدی مهدوی کیا که 9 فروردین امسال و با باخت 3 بر صفر سرخپوشان همراه بود، اتفاقاتی داشت که حامد لک هرچند یک دریافت کرد. از گل های تیمش و عملکرد خوبش. او در این دیدار به دلیل مشاجره لفظی با یکی از اعضای تیمش از تمرینات گروهی اخراج شد.