حامد لک قهرمان تراکتور شد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2022184
29 مه 1403 در 1:58 ب.ظ.
1.1 هزار |

2نقطه نظر

دروازه بان مس رفسنجان در حالی که با تیم سابقش برای رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی مبارزه کرد، توانست عملکرد مطمئنی از خود ارائه دهد.

حامد لک قهرمان تراکتور شد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حامد لک در دیدار اخیر خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تراکتور رفت و توانست دروازه خود را در ورزشگاه یادگار امام بسته نگه دارد و نقش موثری در صعود آنها به نیمه نهایی داشته باشد. – در فینال که منجر به قهرمانی در این رقابت ها می شود، تبریزی در گذشته قهرمان شده بود اما این بار مانعی برای رسیدن به جام حذفی شد.

این دروازه بان علاوه بر تجربه نایب قهرمانی لیگ برتر با تراکتورسازی، در فصل 92-93 نیز عملکرد درخشانی داشت و موفق شد در تمامی دیدارهای جام حذفی بدون گل خوردن، عملکردی چشمگیر را برای سرخپوشان تبریزی به نمایش بگذارد. تیم برای رسیدن به جام حذفی و فصل موفقی را زیر نظر خوزه اولیویرا پشت سر گذاشت.

حامد لک که پس از حضور محرم نویدکیا و همکاری با او و رحمان احمدی در مس رفسنجان، خود را باورنکردنی نشان داد و آرامش روحی و عملکرد فنی بهتری داشت و تنها یک شکست را با این تیم تجربه کرد، در دیدار اخیر جام حذفی مقابل تراکتورسازی. قرار گرفت که دوباره درخشان ظاهر شد و توانست نقش مهمی در ظهور او ایفا کند.

لک که پنج روز پیش مقابل سپاهان نمایش فوق‌العاده‌ای داشت در نیمه اول دیدار با تراکتورسازی در کرنر به شکلی باشکوه ضربه‌ای به پای گوستاوو واگینین ارسال کرد و در نیمه دوم بار دیگر این ستاره برزیلی… تیم سرخپوش ناکام ماند و برگشت و از زمین شلیک کرد. او با یک شیرجه دیدنی آن را متوقف کرد زیرا تیمش در نهایت به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

مجله اخبار فوتبال داخلی