حامی لیورپول بازی را برای مشاغل کوچک تغییر می دهد – لیورپول اف سی

چیزهای کمی به اندازه کسب و کارهای محلی برای یک منطقه حیاتی هستند، و بریتانیا با کمبود رسانه های مستقل و درخشان مواجه نیست.

کسب و کارهای محلی و کوچک ستون فقرات جامعه خود را تشکیل می دهند. منحصر به فرد بودن آنها در این واقعیت نهفته است که آنها در منطقه ای که به آنها خدمت می کنند مستقر هستند و در هر کاری که انجام می دهند یک تماس شخصی ارائه می دهند.

اگر به آنفیلد رفته‌اید، از فهرستی طولانی از مشاغل محلی خارق‌العاده که مرکز فعالیت‌ها نه فقط در یک روز مسابقه هستند، فاصله زیادی خواهید داشت.

و این ستون‌های جوامع محلی است که یکی از حامیان باشگاه لیورپول با ابتکاری درخشان در روزهای بازی در آنفیلد آن را بلند کرده و جشن می‌گیرد.

و شما ممکن است آن را در عمل دیده باشید بدون اینکه بدانید!

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 23 فوریه 2022: برندسازی ویستا در جریان مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و لیدز یونایتد در آنفیلد.  لیورپول 6-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ویستا، یک شریک طراحی و بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان، در سال 2022 با لیورپول همکاری کرد و از آن زمان تا کنون با شرکت‌های خود، از رسانه‌های مستقل حمایت کرده است.کسب و کار کوچک از مسابقه‘ تجربه.

این یک ابتکار فوق‌العاده است که می‌بیند صاحبان کسب‌وکارهای کوچک توسط باشگاه نامزد می‌شوند و با یک تجربه روز مسابقه پاداش می‌گیرند، جایی که با اسطوره‌های باشگاه ملاقات می‌کنند و کسب‌وکارشان را در احتکار تبلیغات در اطراف زمین آنفیلد می‌بینند.

تا کنون، برندگان این طرح شامل یک آرایشگاه محلی، یک خشکشویی، یک نانوایی، یک فروشگاه لباس کودکان و یک کارخانه تقطیر جین هستند.

برندگان فقط شامل مشاغل مرسی ساید نمی شوند، The Fish Works، یک فروشگاه ماهی و چیپس در سواحل اسکاتلند، “کسب و کار کوچک مسابقه” تعیین شده بود و شبی فراموش نشدنی را تجربه کرد.

“تجربه ای که فراموش نمی شود” این بود که آنها آن را خلاصه کردند. و این یک تجربه است. دریافت‌کنندگان در یک ماشین سواری به آنفیلد جمع‌آوری می‌شوند، در استادیوم بازدید می‌کنند و سپس از مهمان‌نوازی قبل از مسابقه در لجندز لانژ لذت می‌برند، جایی که پیراهن شخصی‌شده برای کسب‌وکارشان به آنها ارائه می‌شود.

و سپس، برای تماشای مسابقه، جایی که تجارت آنها در تابلوهای تبلیغاتی اطراف آنفیلد برجسته می شود.

کلر رینولدز، مدیر بازاریابی بریتانیا و ایرلند ویستا، در گفتگو با This Is Anfield، توضیح داد: «در ویستا، ما معتقدیم که وقتی کسب و کارهای کوچک رشد می کنند، جوامع شکوفا می شوند، به همین دلیل است که ما به این ابتکار بسیار علاقه مند هستیم.

کار با بسیاری از مشاغل الهام‌بخش فوق‌العاده بوده است، و شنیدن در مورد تأثیر ملموس کسب‌وکارهای کوچک بر عملکرد آنها و اینکه چقدر تجربه لذت‌بخش برای آن‌ها بوده است، واقعاً مشوق و انگیزه‌بخش بوده است.»

پس از چند سال سخت به لطف همه‌گیری، درخشش در کانون توجه و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک چیزی است که همه ما می‌توانیم پشت سر بگذاریم.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/the-liverpool-sponsor-changing-the-game-for-small-businesses/ منبع: