حتی باخت در فینال کوپا؛ آلگری در یووه می ماند


سرویس خبر شماره: 1823460 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 13:41 |
830 امتیاز خبر|

0نظرات

اگر شاگردان این مربی ایتالیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا شوند، نکته مثبت و ارزشمندی در پرونده او ثبت می شود، اما حتی در صورت عدم کسب این قهرمانی، جایگاه آلگری روی نیمکت یوونتوس متزلزل نخواهد شد و سران این باشگاه تصمیم خواهد گرفت، آنها نباید همکاری با او را متوقف کنند.
مدیران این باشگاه ایتالیایی عمیقا بر این باورند که آلگری توانایی مدیریت این تیم را در دوره انتقالی دارد و از این رو قصد دارند حداقل تا پایان قرارداد سه ساله ای که با این مربی امضا کرده اند از حضور او روی نیمکت یوونتوس استفاده کنند. .
آنها معتقدند اگر آلگری زمان کافی برای ساخت پروژه جدید یووه در تورین داشته باشد، می تواند این تیم را به موفقیت های بزرگی در سال های آینده برساند و به همین دلیل است که نتیجه فینال کوپا دل ری در این فصل هیچ تاثیری بر روی تیم نخواهد داشت. تغییر مدیر .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الگری تابستان گذشته پس از اخراج آندره آ پیرلو به تیم بازگشت اما فصل آسانی را در این تیم سپری نکرد.
او مجبور شد فصل را بدون کریستیانو رونالدو در آستانه شروع فصل شروع کند و مصدومیت فدریکو چیهوزا، وینگر ایتالیایی در پایان ژانویه، کار را برای سرمربی در خط حمله سخت‌تر کرد و او را به سختی گرفت. نسبت به قبل از
Calciomercato پیش از این مدعی شده بود که حداقل هدف یوونتوس برای این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان است که آلگری به آن دست یافته است.

یوونتوس حتی اگر در فینال کوپا ایتالیا شکست بخورد، قصد اخراج مکس آلگری را ندارد.