حتی با حذف آلمان: فلیک قصد جدایی ندارد!

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان حتی در صورت حذف این تیم از جام جهانی 2022 نیز استعفا نخواهد داد.

حتی با حذف آلمان: فلیک قصد جدایی ندارد!

آنها پیش از این در جام جهانی 2018 روسیه با اتفاقی مشابه مواجه شده بودند و با قبول شکست مقابل کره جنوبی در آخرین دیدار از راهیابی به مرحله حذفی بازماندند.
این رکورد به هیچ وجه برای فوتبال آلمان خوشایند نیست و اسکای اسپورت گزارش داده است که در صورت تکرار چنین فاجعه ای، تمامی اعضای فدراسیون فوتبال این کشور مورد بازخواست جدی قرار خواهند گرفت و پاسخگو خواهند بود.
با این حال، آنها مدعی شدند که حتی حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی باعث نمی شود که فلیک به عنوان رویای اصلی خود کناره گیری را برای قهرمانی در یورو 2024 بداند و معتقد است تیمش می تواند به این هدف دست یابد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855831
6 دسامبر 1401 ساعت 09:39
490

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان امشب در دومین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود.
آنها در اولین بازی در کمال ناباوری 1-2 مغلوب ژاپن شدند تا یکی از بدبختی های جام جهانی 2022 را رقم بزنند. این در حالی است که اسپانیا در بازی رفت موفق شد با هفت گل مقابل کاستاریکا به پیروزی برسد و قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.
اگر آلمان در بازی امشب مقابل اسپانیا نتواند امتیاز بگیرد و به شاگردان لوئیز انریکه ببازد، فرصت صعود به مرحله بعد و حذف برای دومین بار متوالی از جام جهانی را از دست خواهد داد.