حتی وقتی کازمیرو بد بازی می‌کند، باز هم روی منچستریونایتد تأثیر می‌گذارد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

1 پاس کلیدی، 1 دریبل موفق و دقت پاس ضعیف 74 درصد – این آمار عملکرد کازمیرو را در امشب پایین آورد. کازمیرو که ظاهراً همیشه ثابت است، امروز عصر خطاهای انسانی خود را نشان داده است.

این برزیلی باتجربه که بعید است روز سه شنبه مقابل چارلتون اتلتیک در جام اتحادیه شروع کند، یک هفته فرصت دارد تا خود را آماده کند و بازی کلی خود را دوباره تقویت کند.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/06/even-when-casemiro-plays-badly-he-still-impacts-manchester-united-257619/ منبع:

کازمیرو به خاطر خطاهای هوشمندانه، تهاجمی و به موقع خود که عمدا سرعت بازی را کند می کند، اما او را جریمه نمی کند، توسط ناظران لیگ برتر شناخته می شود.

یونایتد اورتون را 3-1 شکست داد و به نوعی، هافبک برتری که تیم در این فصل اغلب به او تکیه کرده بود، نقش مهمی در جدال دور سوم جام حذفی نداشت. با این حال، Casemiro هنوز هم موفق شد بازی را تحت تاثیر قرار دهد. به روش منحصر به فرد خودش

اگرچه او در مقایسه با معمول کمتر توانست اقتدار خود را در مرکز پارک نشان دهد، کازمیرو همچنان روی گیم پلی بازی در این منطقه از زمین تأثیر می گذاشت.

این کار خود قهرمان پنج‌بار لیگ قهرمانان اروپا است، نمایش‌های خیره‌کننده‌اش در میانه‌ی زمین که به حکم او در این شب لطمه زد – اما کازمیرو، حرفه‌ای‌ترین، این را می‌داند. او بدون شک از عدم برتری خود در خط هافبک امشب ناامید خواهد شد، به خصوص با توجه به اشتباه او در آماده سازی دروازه اورتون. اما این آگاهی و عزم برای بهترین بودن چیزی است که او را از دیگر هافبک های یونایتد در سال های اخیر جدا می کند.

2 دوئل زمینی برد؛ 2 دوئل هوایی برد؛ 2 ترخیص; 3 رهگیری؛ 1 تکل؛ 0 بار دریبل گذشته.

از این نظر او بازی ضعیفی مقابل اورتون داشت.

با این حال، استاد خط میانی دفاعی در سطح جهانی، فرصت مناسبی در پیش رو دارد تا موقعیت مورد علاقه این هوادار خداحافظی را پس بگیرد. او شاید مهم ترین جنبه باشد زیرا اریک ده هاگ به دنبال تلافی در برابر منچسترسیتی است. خط هافبک بدون کازمیرو یونایتد بی خبر بود زیرا سیتی در بازی برگشت در پاییز شورش کرد.

شاید چیزی که در این فصل هواداران را به خود جلب کرده است، مهارت کازمیرو در آتش زدن حملات و درگیر کردن خودش در یک سوم پایانی باشد.


همانطور که رد بیلی در شخص مردمدر رتبه بندی مسابقات، کازمیرو ممکن است بدترین عملکرد خود را با پوشیدن پیراهن منچستریونایتد داشته باشد.

اگر فرد یا اسکات مک‌تومینی از بازی‌ای که این‌ها را داشت کنار می‌رفتند آمار فصل گذشته، آنها نامزد بهترین بازیکن مسابقه شدند.

دو خطای مرتکب امروز، که مسلماً بسیار خشن بود، برای داور کافی نبود تا به کازمیرو کارت زرد بدهد. این مرد 30 ساله مانند یک تمساح در زمین است و اوضاع را بررسی می کند و در زمانی که دقیقاً لحظه مناسب باشد، به شکار خود می زند.