حجت کریمی نخواست ماهیت بیرانوند را فاش کند وگرنه…/ پارسال گفتم بیرانوند با احساسات مردم بازی می کند/ منصوریان با قاطعیت گفت این آقا استقلالی دو بیتی است.



ادموند اختر بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره اتفاقات علیرضا بیرانوند و حجت کریمی پس از حضور دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در برنامه 360 عادل فردوسی پور اظهاراتی را مطرح کرد.

آیا می توان بیرانوند را با رحمتی و عابدزاده مقایسه کرد؟

چه بخواهیم و چه نخواهیم علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان حال حاضر ایران است اما اگر بخواهیم او را با دروازه بان های معروف سابق کشورمان مقایسه کنیم، شرایط فرق می کند. علیرضا بیرانوند بهتر از احمدرضا عابدزاده است؟ علیرضا بیرانوند وقتی با تیم ملی به جام جهانی رفت بهتر از علیرضا حقیقی است؟ علیرضا بیرانوند بهتر از سید مهدی رحمتی است؟ شاید یک جوان 14 ساله که آنها را ندیده بگوید بهتر است، اما قطعا پاسخ من و اهالی فوتبال چیز دیگری است.

خود بیرانوند می داند که در چه شرایطی بهترین است

بنابراین، اینها نشان می دهد که علیرضا بیرانوند قصد سوء استفاده از موقعیت خود در رابطه با صدور قرارداد را داشته تا بتواند قرارداد خود را افزایش دهد، زیرا خودش می داند در شرایطی که رقبای زیادی ندارد. در این موقعیت، او به راحتی می تواند باشگاهی را که می خواهد برقصد، دستکاری کند.

بیرانوند با احساسات مردم بازی کرد تا…

همان لحظه ای که قرار بود علیرضا بیرانوند با استقلال مذاکره کند، گفتم هرگز این اتفاق نمی افتد. اگرچه خود علیرضا بیرانوند استقلالی دوگانه سوز است. علیرضا منصوریان به من گفت و او هم با خیال راحت اعلام کرد و الان می توانید از او بپرسید. اما او (بیرانوند) از جایگاهی که در پایان فصل گذشته نزد پرسپولیس داشت استفاده کرد تا با احساسات هواداران استقلال و پرسپولیس بازی کند. او در نهایت به خواسته اش رسید و آن طور که می خواست قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد.

این اتفاقات در غیاب بازیکنان فوتبال رخ می دهد

دلیل وجود چنین شرایطی برای باشگاه ها و مدیران عامل آنها این است که هیچ چیز در فوتبال ما خوب پیش نمی رود و بازیکنان با سوء استفاده از این روش ها سعی در ایجاد التهاب در بازار نقل و انتقالات دارند. اما آقای بیرانوند باید بداند که هواداران واقعی شما کسانی هستند که به نان خود محتاج هستند و بهتر است به جای بازی با احساسات این هواداران، بدانید در کدام تیم فوتبال بازی می کنید.

حجت کریمی قصد داشت از این عبارت استفاده کند

اگر حجت کریمی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این عبارت را در مورد علیرضا بیرانوند به کار برد که به نظر می رسد الان برای او اتفاق افتاده است، منظورش این است که اگر این حرف ها را به صراحت در جلسه بیان کند ماهیتش برای هواداران پرسپولیس و دیگران مشخص می شود. طرفداران فوتبال. در کشور. او این عبارت را به همین دلیل به کار برد.

بازیکنان سرخابی نباید با احساسات مردم بازی کنند

در حال حاضر از طریق دوستان نزدیک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس متوجه می شوم که بازیکنان دو تیم که قراردادشان به پایان رسیده است به باشگاه مقابل پیام می دهند که قراردادشان را 20 میلیارد به 30 میلیارد افزایش دهند یا 15 میلیارد را افزایش دهند. میلیارد. قرارداد برای 5. میلیارد بیشتر. این روش به معنای سوء استفاده از احساسات عمومی است!

حیف که مدیری برای این کار نداریم

اگر مدیر فوتبالی داشته باشیم که یقه چنین افرادی را بگیرد و خودش را جلوی مدیر برنامه و دلالان وسط بگذارد، مطمئناً هیچکس نمی تواند اینطور با احساسات هواداران بازی کند.

ارزش ویترین این 2 تیم 4 برابر تیم های دیگر است

بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید بدانند که حتماً باید با یک چهارم پولی که مثلاً مس رفسنجان یا گل گهر به آنها داده اند، به این دو تیم بپیوندند. چون به محض اینکه لباس استقلال و پرسپولیس را بپوشند در ویترین می مانند و مثل خیلی از کسانی که در این دو تیم بازی کرده اند همه جا می روند اما برعکس عمل می کنند. فوتبالیست امروزی باید بداند که اگر در تیمی غیر از استقلال و پرسپولیس باشد، عکسش در طول فصل دو بار رسانه ای می شود و بس! اما بازیکنانی در استقلال و پرسپولیس هستند که مدام درباره آنها صحبت می شود. پس فوتبالیست ها باید در این دو تیم با یک چهارم پول بقیه تیم ها فوتبال بازی کنند اما دنیا وارونه است.

به خدا قسم چنین پولی برکت ندارد

شاید برای شما غیر قابل باور باشد، اما پولی که در زمان ما در این دو باشگاه وجود داشت، اندک بود، اما نعمت بود. در زمان ما فوتبالیست ها به خاطر هواداران فوتبال بازی می کردند، اما اکنون برای پول در هر دروازه ای می جنگند و حتی با احساسات مردم حاضرند بازی کنند. در حالی که به خدا قسم این نقره ها برکت ندارند و ارزشی ندارند و فقط صفرها در مقابلشان زیاد شده است! اگر نعمتی بوده است در پول زمانه ماست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال