حدادیان: نساجی ساکنان مازندران را متحد می کند

مالک نساجی درباره آرزو و چشم انداز خود در این باشگاه گفت: آرزوی ما این بود که نساجی واقعاً نساجی مازندران باشد و این خواسته را برآورده کردم. مابقی مسائل به همت مسئولین و استاندار محترم بستگی دارد.

وی درباره قهرمانی تیم امید نساجی گفت: باعث افتخار است که تیم های امید یک استان قهرمان باشگاه های ایران شوند و تیم بزرگسالان آن قهرمان جام حذفی شوند. یعنی نیروی انسانی مورد نیاز یک استان را دارد. مایه مباهات است و کل ایران باید دید مثبتی داشته باشد که جوانان ما قهرمان کشور شده اند. این بازیکنان آینده سازان این کشور هستند که شاید می خواستند به جای دیگری بروند، اما ما یک راه آهن ساختیم و این بازیکنان قرار است در مدیریت این راه آهن برای تیم های بالاتر و حرفه ای تر حرکت کنند.

مالک نساجی گفت: ما در باشگاه نساجی هدف خاصی داشتیم و به آن رسیدیم و آن هم جمع شدن مازندرانی ها بود. شاید در داستان مازندران تلاش و حمایت و همفکری نبود. همانطور که دوست داشتیم منسوجات را مایه اتحاد مردم مازندران کردیم و امروز از همه شهرها به اینجا آمده اند. مرکز قائمشهر بود اما از همه شهرها آمده بودند. از گلوگاه، بهشهر، ساری، نکا، بابل، رامسر، نوشهر و همه جا آمدند که باعث افتخار باشگاه نساجی مازندران است که در مقابل چشم هر مازندرانی حضور دارد. امروز قول می دهم این تیم چهار میلیون هوادار دارد. یعنی کل جمعیت استان مازندران. این باعث افتخار همه مردم مازندران است.

مالک نساجی سپس گفت: به شما قول می دهم با تیم های بزرگ آسیایی منطقه و حتی تیم های اروپایی که باشگاه نساجی در تیم های جوانان و امید با آنها ارتباط خواهد داشت صحبت کرده ایم.

حدادیان در خصوص برگزاری جشن قهرمانی نساجی گفت: انشاءالله با هماهنگی استاندار انجام خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مالک باشگاه نساجی در حاشیه جشن قهرمانی نساجی جام حذفی به همراه استاندار مازندران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان استانی خارج از جشن با نساجی هستند یا نه. نه، گفت: انشاءالله.

رضا حدادیان می گوید آرزویش این بود که باشگاه نساجی همه مازندرانی ها را دور هم جمع کند و حالا به هدفش رسیده است.


سرویس خبر شماره: 1821820 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 02:10 |
676 امتیاز خبر|

0نظرات

قدرت من برای آسیا کافی نیست.

حدادیان افزود: آقای استاندار حکم جدیدی را پذیرفته و به عنوان استاندار مازندران معرفی شدند. زمان تغییر و تحول برای آنها بود که استان را احاطه کردند، اما بعد از آن عالی بودند. الان می بینیم که واقعا دو تیم در ورزشگاه شهید وطنی کار می کنند. استاندار استاندار بسیار خوبی را منصوب کرده است که ما واقعاً از او قدردانی می کنیم. بعد از بازی با استقلال یا مس با او تماس گرفتم و از او تشکر کردم چون آنها در ورزشگاه خانگی بودند و ما اینجا بازی می کردیم.

وی درباره برگزاری تمرینات و بازی های نساجی در مازندران گفت: اکنون بحث مادی است. شرایط لیگ برتر با سایر لیگ ها متفاوت است. در همین لیگ برتر می توانم بگویم از نظر امکاناتی که برای تمرین و امکانات تدارکاتی داریم بهترین تیم ایران هستیم. درست است که در خانه نیستیم اما شرایطی که برای تیم است و تمرین می کنند بهترین است و حتی از پرسپولیس و استقلال هم بالاتر هستیم. از نظر زمین تمرین، پروازهایی که شرکت هواپیمایی وارش برای تیم انجام می دهد، هتل و وظایفی که مدیریت باشگاه آقای سیف الله پور انجام می دهد، پیش پا افتاده نیست. به هر حال زمین تمرین یک آرزوی نساجی است و انشالله با کمک استاندار کمپ را می سازیم. باید امکاناتی پیدا کنیم تا بتوانیم با سایر تیم ها رقابت خوبی داشته باشیم.

حدادیان در پاسخ به خبرنگاری که از طرف همه مازندرانی ها از او تشکر کرد با لهجه مازندرانی گفت: دستت درد نکند. از مازندرانی ها ممنونم و همه باید تلاش کنیم تا این تیم در مسابقات آسیایی هم موفق باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدرت کافی برای آسیا ندارم و همه باید دست به دست هم دهیم. تیم تا الان آسیایی شده است اما ماجرای بعدی سخت تر است، فکر می کنم با کمک استاندار، نمایندگان محترم، استاندار و مدیریت باشگاه بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی