حدادی فر: تساوی مقابل پرسپولیس ارزشمند است


سرویس خبر شماره: 1838153
آگوست 22, 1401 @ 9:48 ب.ظ
943 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قاسم حدادی فر که اولین تجربه مربیگری خود را روی نیمکت ذوب آهن پشت سر گذاشت، درباره بازی در ابتدا گفت: بازی فوق العاده سنگینی بود. پرسپولیس تیمی است که از نظر کیفیت و تاکتیک بازیکنانش جزو دو تیم برتر ایران است. بازی در نیمه دوم با اخراج بازیکن ما بسیار سخت شد. بازیکنان ما فداکارانه بازی کردند و توانستیم در بازی اول یک تساوی تقریباً ارزشمند به دست آوریم. انشاالله بتوانیم در اثبات صحت و شایستگی ذوب آهن به نتایج بهتری دست یابیم.

حدادی فر می گوید سعی می کند با شرایط جدید دوران فوتبالش به عنوان مربی کنار بیاید.

حدادی فر در پایان درباره تجربه جدید مربیگری خود گفت: شرایط برایم سخت است، هنوز هم خودم را در خط میانی می دانم اما قبول کردم. امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم و تجربیات خوبی کسب کنم که در آینده به من کمک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی ذوب آهن درباره داوری گفت: نمی توانم درباره داوری صحبت کنم، روی نیمکت نشسته بودم و هنوز صحنه را ندیده ام. امیدوارم بهترین تصمیم را گرفته باشند اما بازیکن ما گفت کارت ندارد اما در نهایت این تصمیم داور است و باید به آن احترام بگذارید.

وی درباره شرایط ذوب آهن گفت: از دو ماه پیش تمرینات را شروع کردیم، فشار زیادی آوردیم و یک تیم جنگجو هستیم. بازیکنان خیلی خوب کار کردند اما شرایط آنها در روزهای آینده بهتر خواهد شد. انشاالله بتوانیم در فاز حمله عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی ها را ببریم.