حردانی در آغوش ورا; دو نسل برای حق استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت عارف آغاسی و آرش رضاوند را به صورت قرضی به فولاد خوزستان منتقل کند تا صالح حردانی را به جمع آبی پوشان بیاورد، بسیاری از هواداران استقلال به دلیل حضور آنها به این تغییرات واکنش نشان دادند. در دفاع خوب

همه اینها از یک طرف عکس منتشر شده او و وریا را از دل هواداران استقلال در فضای مجازی ربود. جایی که او و ورا دست روی شانه هایشان گذاشتند و به سمت رختکن رفتند. تصویری زیبا از دو رقیب یکی با کاپیتان باتجربه و دیگری با مدافعی جوان و کارآمد در تیم که بیش از منافع شخصی به استقلال فکر می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1816823 |
06 فروردين 1401 ساعت 14:00 |
1,116 |

0نظرات

بازگشت وریا به میادین با حضور مستمر او در دربی همراه شد و حردانی که روی نیمکت حضور داشت در میانه های نیمه دوم کاپیتان را تعویض کرد و یکی از بهترین نمایش های خود را در دربی به استقلال ارائه داد. جلوگیری از ضربه تمام کننده ترابی با یک شروع انفجاری و پاس بی نقص به رودی زستد باعث محبوبیت او در بین هواداران استقلال شد.

حضور دو وینگر راست خوب و یک بازیکن خوش ذوق در ترکیب استقلال هواداران این تیم را برای درخشش در این منطقه از زمین امیدوار کرده است.

اما مجیدی به تصمیم خود ایمان داشت و در نهایت موفق شد حردانی را به استقلال برساند. حردانی که قبل از پیوستن به استقلال یکی از نفرات همیشگی دعوت شده به اردوی تیم ملی بود، خیلی زود از مصدومیت وریا غفوری استفاده کرد و به ترکیب ثابت استقلال پیوست.