حردانی: فکر نمی کردم مجبور به جدایی از استقلال شوم


سرویس خبر شماره: 2055259
26 جولای 1403 در 10:49 ب.ظ.
11.4K امتیاز خبر|

32نقطه نظر

به امید روزی که برگردم؛

صالح حردانی با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

حردانی: فکر نمی کردم مجبور به جدایی از استقلال شوم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبر توافق باشگاه سپاهان با صالح حردانی، مدافع راست سال های اخیر استقلال منتشر شد و بلافاصله این بازیکن با انتشار پستی در اینستاگرام، از تیم قدیمی خود با هواداران خداحافظی کرد.

حردانی که با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست و باشگاه اصفهانی اش به زودی جذب او را اعلام خواهد کرد، با انتشار پیامی به شرح زیر است:

“سلام به هواداران باشگاه بزرگ استقلال. امروز که این متن را برای شما نوشتم فکر نمی کردم از استقلال بروم اما سرنوشت اینگونه برای من رقم زد. این پیامی که به شما خطاب می کنم ندارد. رنگ خداحافظی چون مطمئنا روزی با سربلندی به استقلال برمی گردم، روزی که مرا با جان و دل بپذیرند و با جان و دل برای پیراهن پرافتخار تیمم بازی کنم. دو فصل است، مطمئن باشید، هواداران بزرگ استقلال، که این افتخار را به من دادند، می‌دانم که پیراهنی را بر تن کرده‌ام و به عضویت بزرگان تیم افتخار می‌کنم. جناح راست استقلال تلاش زیادی کردم و سختی های زیادی کشیدم تا به این جایگاه برسم، اما امروز سرنوشت من را برای مدتی از تو دور خواهد کرد، هر چند هرگز استقلال و تو را فراموش نمی کنم. هواداران عزیز امیدوارم روزی دوباره در کنار شما هواداران استقلال باشم و این روز را در کنار شما جشن بگیرم.

2054826

ورود رامین رضاییان به استقلال که یکی از عجیب ترین خبرهای پنجره تابستانی لیگ بیست و چهارم بود، باعث جدایی صالح حردانی شد و در این بین با وجود پیشنهاداتی که از پرسپولیس و … داشت تصمیم گرفت سپاهان را انتخاب کند. تیم ها مدافع راست فصل آینده جایگزین استقلال در اصفهان خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی