حرکات مک گرگور واتانی در فولاد آرنا (تصویر)

حرکات محمد دانشگر مدافع میانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر سوژه مناسبی را در اختیار عکاسان قرار داد.

حرکات مک گرگور واتانی در فولاد آرنا (تصویر)

ادغام گروه یاغی استقلال در سپاهان کار آسانی نبود. در روزهای اول او با شرایط سختی برای سازگاری با محیط جدید روبرو بود، اما به تدریج به اندازه کافی خوب عمل کرد که مورایس در مصاحبه هایش از او تمجید کرد.
محمد دانشگر توسط دوستان نزدیکش کانر مک گرگور نامیده می شد. کانر مک گرگور، بومی که همان تعصب و انرژی دوران استقلال را به اصفهان آورد و بخشی از آن را سه شنبه شب در میدان ویژه فولاد آرنا در یکی از سخت ترین فصل های فصل برای شیرهای طلایی به نمایش گذاشت. دوربین به سمت او .

1799663

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین ساعات روز یکشنبه 14 تیر 1401 بود که خبر باورنکردنی انتقال دانشگر به سپاهان به دست هواداران استقلال رسید و ظهر روز بعد، عکسی از دانشگر با پوشیدن لباسی. پیراهن سپاهان منتشر شد. نکته جالب اینکه سپاهان پس از گل ویژه محمد دانشگر به شاگردان نویدکیا از این خرید در قالب پیراهن سپاهان با تصویری شاد رونمایی کرد.
دانشگر کمی بعد در پستی اینستاگرامی به هواداران استقلال قول داد بعد از گلزنی با پیراهن سپاهان، شادی گل مک گرگور را تکرار نکند و با زدن اولین گل تاریخ خود در فصل مقابل نفت مسجد سلیمان به قول خود عمل کرد.

1799662


سرویس خبر شماره: 1869218
19 فوریه 1401 در 01:05
2.7 هزار |

0نقطه نظر