حرکات کششی انگلیسی در مکانی شبیه ایران! (تصویر)

حال و هوای محل تمرین تیم ملی انگلیس و نخل های آنجا در نوع خود جالب و بسیار شبیه به مناطق جنوبی ایران است، به طوری که در نگاه اول به نظر می رسد ستاره های ساوت گیت در یکی از شهرک های بندر حضور دارند. عباس.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین تمرین انگلیس پس از ورود به قطر در شرایطی برگزار می شود که ملی پوشان با انجام حرکات کششی جالب زیر آفتاب بدن خود را گرم کرده اند.

اعضای تیم ملی انگلیس قبل از تمرین رسمی در محوطه هتل خود تمرینات کششی انجام دادند.

حرکات کششی انگلیسی در مکانی شبیه ایران!  (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1853862
25 نوامبر 1401 در 05:23 ب.ظ |
18.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

آفتاب گرفتن، کنار درختان نخل

انگلیسی ها قبل از رفتن به محل تمرین خود در ورزشگاه الریان، زیر آفتاب و در محوطه هتل خود گرم شدند تا به مسیر خود به سمت محل تمرین ادامه دهند.

هواپیمای 26 نفره تیم ملی انگلیس دیروز پس از تشویق هواداران در دوحه به زمین نشست. این سه شیر تمرینات کششی خود را به شیوه ای متفاوت روی تشک های آماده شده در محوطه هتل و در میان چندین درخت نخل انجام دادند.

دیدار تیم های ملی ایران و انگلیس روز دوشنبه 9 آبان در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره آرسنال و همتایان انگلیسی اش در گرمای طاقت فرسا قطر در آستانه بازی روز دوشنبه مقابل ایران بدن خود را آماده کردند. گرت ساوتگیت امیدوار است که شروع قدرتمندی در رقابت های جام جهانی داشته باشد.

بن وایت بازیکن تیم ملی انگلیس نیز در حاشیه تمرین روز گذشته تیم ملی پرتغال ژست جالبی شبیه به حرکات کریستیانو رونالدو از خود نشان داد که با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.