حرکت عجیب اتلتیکو؛ تبریک خصوصی به رئال مادرید!

در روزهای اخیر جنجال های زیادی به راه افتاده است، اما مارکا تایید کرده است که بازیکنان اتلتیکو قصد ندارند در دیدار هفته آینده مقابل رئال مادرید در واندامتروپولیتانو به حریفان تونلی خود افتخار کنند و تصمیم آنها قطعی است.


سرویس خبر شماره: 1822515 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 13:44 |
1,555 |

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پیروزی رئال در اوساسونا، این تیم در یک قدمی قهرمانی در لالیگا قرار داشت. یکشنبه گذشته، بارسلونا با یک گل غیرقابل باور در نیوکمپ مغلوب رایو وایکانو شد تا رئال مادرید یک امتیاز لیگ را کسب کند.

آس مدعی شد که اتلتیکو مادرید به طور خصوصی به رئال برای قهرمانی در لالیگا تبریک گفته است.

رئال مادرید در اوایل هفته در هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و 4-0 پیروز شد.
این سی و پنجمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ لالیگا بود که فاصله خود را با بارسلونا درجه دوم افزایش داد.

یک سنت جالب در فوتبال اسپانیا وجود دارد و آن این است که تیمی که قهرمان شود، یک هفته بعد از نهایی شدن قهرمانی، بازیکنان حریف به تونل افتخار می کنند. برد رئال مادرید در بازی دیروز مقابل اسپانیول به این معناست که حریف بعدی این تیم، اتلتیکو مادرید، هفته آینده باید به آنها افتخار کند.

با این حال، این تنها حرکت عجیب اتلتیکو مادرید نیست. آنها در صفحه توئیتر خود رسما به رئال برای قهرمانی در لالیگا تبریک نگفتند. این تمرین در فوتبال اسپانیا رایج است و حتی بارسلونا این کار را انجام داد، اما اتلتیکو نه. با این حال، AS گزارشی عجیب منتشر کرده و مدعی شده است که اتلتیکو معتقد است نیازی به تبریک قهرمانی رئال مادرید در ملاء عام نیست، به همین دلیل است که آنها این کار را در خصوصی انجام دادند.



مجله اخبار فوتبال خارجی