حرکت ژاوی ادامه دارد/ 4 بازیکن بارسلونا در لیست مازاد قرار دارند

بارسلونا قصد دارد فصل جدید را با تغییرات زیادی آغاز کند تا اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود. قبل از پایان فصل گذشته، ژاوی شخصا با تعدادی از بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت که آنها در ترکیب بارسا نیستند و بهتر است به دنبال یک باشگاه جدید باشند.

تقریباً یک ماه و نیم پیش این اتفاق افتاد اما از بین بازیکنانی که در لیست مازاد این مربی قرار داشتند، تنها کولمن لانگله توانست بارسا را ​​ترک کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شود.

در این بین تصمیم نهایی در مورد بازیکنی مانند میرالم پیانیچ گرفته نشده است و حتی اگر ژاوی با فروش او موافقت کرده باشد، شاید این بازیکن به حضور خود در بارسا ادامه دهد و این تیم را در تور آمریکا همراهی کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مارتین بریتوایت، اسکار مینگسا، ساموئل اومتیتی ​​و ریکی پوچ دیگر بازیکنان بارسا هستند که همچنان در این تیم حضور دارند و در تمرینات این تیم حضور دارند. آنها قبلا یک هفته وقت گذاشته بودند تا در این فصل باشگاه پیدا کنند اما نتوانستند این کار را انجام دهند و اکنون باید دوباره در تمرینات پیش فصل شرکت کنند. کادر فنی بارسا به هیچ وجه نمی خواهد نظر خود را در مورد این بازیکنان تغییر دهد و حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو مدعی شده است که بارسا به این چهار بازیکن اطلاع داده است که آنها جایی در لیست بازیکنان ندارند.تور آمریکای این تیم و آنها تا راهی برای ترک نیوکمپ پیدا کند. .