حریف اسپانیا در فینال؟ البته آرژانتین و مسی

او در مصاحبه با EFE گفت: “من بیشتر دوست دارم با کدام تیم بازی کنم؟ آرژانتین و مسی. خیلی دوست دارم دیدار اسپانیا و آرژانتین در فینال را ببینم. دوست دارم مقابل لئو بازی کنم زیرا این کار را انجام نمی دهم. این شانس را دارم که مقابل او بازی کنم.” چقدر خوب می شد اگر امسال این اتفاق بیفتد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان جام جهانی 2022، سه روز دیگر اولین دیدار خود در این مسابقات را مقابل کاستاریکا برگزار می کند. پدری، ستاره جوان اسپانیا و بارسلونا در مصاحبه ای از وضعیت اسپانیا و مدعیان جام جهانی صحبت کرده است.

پدری ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا می گوید انتظار دارد لاروخا به فینال جام جهانی برسد و دوست دارد در فینال به مصاف آرژانتین و مسی برود.

حریف اسپانیا در فینال؟  البته آرژانتین و مسی

پدری در این گفت و گو درباره کریم بنزما و مصدومیتش نیز صحبت کرد و گفت: بنزما بازیکنی در سطح جهانی است که ویژگی منحصر به فردی دارد مخصوصاً وقتی توپ را در اختیار ندارد. فوتبالیست های کمی هستند که بتوانند مانند او بازی کنند. بازیکنی مثل او جام جهانی را از دست داد و این ضربه بزرگی برای هواداران فوتبال است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

زمانی که مسی در بارسا بود، به ما توصیه می کرد در بازی ها خونسرد و آرام باشیم. همیشه می گفت وقتی روی زمین هستید احساس آزادی و سبکی داشته باشید. لئو مسی بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده ام. باعث افتخار است که فرصت بازی در کنار لئو را داشتم. لئو همیشه با من خوب بوده است.


سرویس خبر شماره: 1854562
29 نوامبر 1401 در 10:18 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پدری:

پدری می گوید دوست دارد در این رقابت ها به مصاف لیونل مسی و آرژانتین برود و ترجیح می دهد در فینال به مصاف هر دو تیم برود.