حریف ایران در لیگ ملت های اروپا ناکام ماند

حالا اگر تیم ملی ولز بتواند در آخرین بازی خود در گروه چهار لیگ ملت‌های اروپا مقابل لهستان پیروز شود، به رده سوم صعود می‌کند و به لیگ B سقوط نمی‌کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی ولز که در لحظات پایانی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه به تساوی نزدیک شده بود، در نهایت در بلژیک با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با یک امتیاز در قعر گروه چهارم لیگ ملت های A اروپا باقی بماند. بدترین عملکرد در بین 16 تیم حاضر در این مسابقات.

نیمه اول با برتری 2-0 برای بلژیک به پایان رسید، اما تیم ولزی در اوایل نیمه دوم نمایش در حمله بود و در دقیقه 50 حرکت باشکوه انفرادی برنان جانسون، که از میانه میدان به کناره رفت. از میدان توانست با یک سانتر مداخله کند.این بازیکن و ضربه سر کیفر مور به گل اول رسید.

شاگردان رابرت پیج برای پنجمین بار متوالی موفق به قهرمانی در لیگ ملت های یوفا نشدند و مغلوب بلژیک شدند.

حریف ایران در لیگ ملت های اروپا ناکام ماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته پنجم گروه چهارم لیگ ملت های A اروپا، تیم ملی ولز که یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2022 قطر است. از ساعت 22 و 15 دقیقه عصر پنجشنبه در ورزشگاه کینگ بودوئن بروکسل به مصاف تیم ملی می رود که بلژیک دومین تیم این گروه است.

با تلاش ولز برای گل تساوی، تیم ملی بلژیک حملات خطرناک تری ایجاد کرد و در دقیقه 37 میشی باتشوایی روی نفوذ دی بروین از سمت راست محوطه جریمه گلزنی کرد و از مقابل دروازه خالی ولز عبور کرد. او گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش گرت بیل برای به ثمر رساندن گل تساوی، او صاحب یک پنالتی از طرف مقابل بلژیک شد که پس از بررسی ویدیویی توسط داور بازی اخراج شد و موقعیت های آن تیم یکی یکی پس از دیگران خراب شد.


سرویس خبر شماره: 1844921
01 مهر 1401 ساعت 00:27 |
4.5 هزار |

13نقطه نظر

بلژیک 2 – ولز 1

تیم ملی ولز که پیش از این در چهار بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا موفق به پیروزی نشده بود و سه شکست مقابل هلند (دوبار) و لهستان و یک تساوی در خانه مقابل بلژیک متحمل شده بود، در پنجمین بازی موفق به پیروزی نشد. آهسته و با ادامه این روند ناکامی بدون پیروزی باقی ماند.

تیم ملی بلژیک پس از پیروزی مقابل ولز 10 امتیازی شد و با سه امتیاز کمتر از هلند در رده دوم جدول این گروه قرار گرفت و لهستان با 4 نقطه در رده سوم باقی ماند.

بلژیک در بازی با ولز بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 10 حرکت انفرادی تماشایی میشی باتشوایی از سمت راست زمین و پاسی از این بازیکن با ضربه سر استثنایی کوین دی بروین به گل رسید.