حساسیت کنعانی به رنگ قرمز!

نکته جالب اینجاست که ابراهیمی بازیکنی تاثیرگذار و تعیین کننده در دروازه به حساب می آمد اما در ماجراجویی اش برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس شرایط آنطور که او می خواست پیش نرفت و شاید دیدن او در نساجی برای خیلی ها عجیب باشد. اکنون.

1879798

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا ابراهیمی مدافعی بزرگ، با استعداد و شاید مطرح ترین بازیکنی است که سیرجان به فوتبال ایران معرفی کرده است. او پس از درخشش در گل گهر دو سال پیش به پرسپولیس پیوست و پس از یک فصل حضور در قرمزها راهی نساجی شد تا مدتی را در آن سپری کند.


سرویس خبر شماره: 1939928
05 ژوئن 1402 ساعت 03:30
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مدافع سابق پرسپولیس هم نساجی را ترک کرد;

اما دوران بازی این مدافع بزرگ و بزرگ نساجی با شانس همراه نبوده و به همین دلیل ممکن است با اشتباهاتی که در دو بازی اخیر تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس مرتکب شده، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گیرد.

پرونده زمان بازی علیرضا ابراهیمی در تیم های محبوب پالش پوشان احتمالا بسته می شود.

حساسیت کنعانی به رنگ قرمز!

عکس: امیر صالحیان



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاید اگر قرار بود ابراهیمی به تیم دیگری منتقل شود، باید زودتر این اتفاق می افتاد، اما در نهایت او که هنوز زمان خوبی برای حضور در لیگ ایران دارد، پس از پیشروی خوب سیرجان در پرسپولیس به دومین ناکامی خواهد رسید.

ابراهیمی که در فوتبال ایران به خاطر شباهت ظاهری اش به حسین کنعانی شهرت داشت، قصد داشت جای خالی مدافع ملی پوش سرخ ها را در پرسپولیس پر کند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل با حسرت خاطرات این دوران فوتبالش را مرور می کند.