حسرت و امید: روزی عجیب برای کاپیتان پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1994390
24 ژانویه 1402 در 4:07 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

اگر وحید امیری مصدوم نمی شد، احتمالا امروز برای بازی مقابل فلسطین آماده می شد.

حسرت و امید: روزی عجیب برای کاپیتان پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید امیری بازیکنی است که می تواند برای هر مربی نعمت باشد. او بازیکنی شایسته و در خدمت تیم است که توانایی بازی از خط دفاع تا خط حمله را دارد و کلید فرانسوی تیم هایش محسوب می شود.

امیری فصل را خوب شروع کرد و در حالی که در ترکیب ثابت پرسپولیس و همچنین دعوت به اردوهای تیم ملی حضور داشت، در جریان بازی مقابل نصر در ورزشگاه آزادی و پس از حدود پنجاه روز از ناحیه همسترینگ آسیب دید. او دقایقی مقابل استقلال تاجیکستان در زمین حضور داشت و از بازی اخراج شد که این موضوع باعث تشدید مصدومیتش شد.

این مصدومیت ها باعث شد امیری جام ملت های آسیا و نیم فصل اول را از دست بدهد. او که در دو دوره قبلی جام ملت ها حضور داشت امیدوار بود بتواند به تیم ملی قطر هم کمک کند.

با این حال در روزی که تیم ملی ایران خود را برای اولین دیدار خود در این مسابقات آماده می کند، کاپیتان پرسپولیس در تمرین سرخ پوشان در ورزشگاه کاظمی حاضر شد. با شروع تمرینات نیم فصل او به لیست اضافه شد و امید زیادی به ادامه لیگ دارد. با این حال، او همچنین می تواند حضور در جام ملت ها را از دست بدهد. جامی که احتمالا می تواند آخرین تورنمنت رسمی و مهم ملی امیری باشد اما او نتوانست در آن شرکت کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی