حسن در تورینو؛ خرید بزرگ بایرن مونیخ تکمیل شد

رافائلا پیمنتا، رئیس برنامه جدید ماتیس دی لیخت، ظاهرا به یوونتوس اطلاع داده است که خود دی لیخت ترجیح می دهد به بایرن مونیخ برود تا چلسی یا منچسترسیتی. البته پیشنهاد فعلی تنها 70 میلیون یورو به اضافه پاداش است که برای یوونتوس کافی نیست، اما هنوز شانس زیادی برای توافق وجود دارد و ماتیس لیخت لباس بایرن مونیخ را بر تن خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سایت Calcomercato در گزارشی مدعی شد که باشگاه بایرن مونیخ با شرایط اولیه و شخصی این مدافع هلندی موافقت کرده و قرار است ماتیس دی لیخت در هر فصل 10 میلیون یورو به اضافه پاداش در تیم جدید دریافت کند. پیشنهاد یوونتوس برای تمدید قرارداد کمتر از هشت میلیون یورو در هر فصل خالص به اضافه دستمزد بود و این انتقال از هر نظر به نفع ماتیس دی لیخت خواهد بود. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ و بازیکن سابق یوونتوس، امروز در تورین خواهد بود تا با باشگاه و مدافع این تیم مذاکره کند و کار را به پایان برساند.

بایرن مونیخ با شرایط شخصی ماتیس دی لیخت مدافع هلندی یوونتوس موافقت کرده و به جذب این بازیکن نزدیک است.


سرویس خبر شماره: 1833080
20 جولای 1401 @ 5:59 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماتیس دی لیخت مدافع 22 ساله بیانکونری تنها دو سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده بود که به دلیل عدم تمایل وی به تمدید قرارداد، به نظر می رسد بایرن مونیخ مقصد بعدی دی لیخت برای او باشد. بعدی Season.take بند آزادسازی حدود 120 میلیون یورو در قرارداد ماتییس دی لیخت وجود دارد و یوونتوس می خواست رقمی نزدیک به این رقم برای فروش مدافع ارزشمند خود دریافت کند.