حسون آبادانی: شفر به درد صنعت نفت نمی خورد

* به نظر شما آستانه صبر هواداران صنعت نفت پایین است؟ آیا با این بودجه انتظارشان برای رتبه های بالا درست است؟
به نظر من و به عنوان یک فوتبالیست هیچ انتظاری وجود ندارد. باید زیرساخت ها را تمام کنیم اما کاری انجام نداده ایم. هر سال 8، 9 بازیکن می روند و به همین تعداد بازیکن جدید می آیند. بنابراین، ما باید به دنبال سقوط نباشیم. هواداران می گویند صنعت نفت باید آسیایی شود، به شما قول می دهم سال آینده هم این اتفاق نمی افتد، چون شرایط آن را نداریم.

* گفته می شود منصوریان و شفر نزدیک ترین گزینه ها هستند.
من به شفر اعتقادی ندارم. گزینه های دیگری مانند سهراب بختیاری زاده و خود منصوریان بهتر از وینفرد شفر هستند. این عقیده من است.

* به نظر شما مسعود شجاعی می تواند جایگزین نکونام به عنوان دستیار کی روش شود؟
به نظر من آقای نکونام مربی عالی و خوبی است. در این شرایط من جای هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد بودم، اجازه نمی دادم او برود و به تیم ملی برود. چون احتمال دارد فولاد با این همه هزینه دچار مشکل شود. نکونام حتی خود بازیکنان را هم جذب کرد. در این حالت فولاد آسیب می بیند. آنها می توانند به جای از دست دادن فولاد، از شجاعت استفاده کنند. مسعود در فوتبال اروپا بازی کرده است، توانایی مربی شدن را دارد، در کنار مربیان بزرگ بوده و زبان کی روش را هم می فهمد. به نظر من شجاعی بهتر از نکونام است. من اگه فولاد بودم نمیذاشتم نکونام جدا بشه. کی میخواد یه ایرانی کنارش باشه و بهتره از شجاعی استفاده کنه.

پیشکسوت فوتبال آبادان می گوید بهتر است یکی از بختیاری زاده و منصوریان سرمربی صنعت نفت شود.

حسون آبادانی: شفر به درد صنعت نفت نمی خورد

حسون آبادانی هم معتقد است مسعود شجاعی می تواند به جای نکونام روی نیمکت تیم ملی بنشیند. او به شدت با جدایی از نکونام مخالفت می کند و می گوید در این صورت فولاد ضرر بزرگی را متحمل می شود.


سرویس خبر شماره: 1844917
31 سپتامبر 1401 @ 11:46 ب.ظ
7.9 هزار |

6نقطه نظر

نکونام نباید به تیم ملی برود، فولاد ضرر می کند

* به نظر شما مشکل صنعت نفت مربوط به هزینه است یا مشکلات دیگری وجود دارد؟
بحث خرج کردن نیست، مهم این است که با پول کمتر یک بازیکن خوب پیدا کنید. ما در این استان بازیکن کم نداریم. هیچ مربی به بازیکنان جدید فرصت درخشش نداد. مربی باید بیاید که این فرصت را به بازیکنان جوان بدهد. ما بازیگرانی در صنعت نفت داریم که 30 سال به بالا هستند. در شرایطی که توانایی بازی را داشتم.

* البته آقای گرشاسبی هم با جدایی نکونام مخالف بود.
اصلا بحث مخالفت نیست، نباید اجازه داد. در قرارداد آقای نکونام چه نوشته شده است؟ تحت هیچ شرایطی نمی تواند در 2 شیفت کار کند. در این صورت یکی از تیم ها متضرر می شود.

* همکاری پرکس و صنعت نفت به پایان رسید. آیا 6 هفته برای تعیین کیفیت سر مربی کافی است؟
من به عنوان آبادانی می گویم که آقای پرکاس اشتباه کرد که رفت. چون یک مربی در این مدت کوتاه نمی تواند کاری برای تیمش انجام دهد. تمام حضور او در صنعت نفت حتی 2 ماه هم طول نکشید. من به عنوان یک ورزشکار و آبادانی خیلی متاسفم که با او بدرفتاری کردند.

* سخنرانی پایانی؟
امیدوارم هواداران آبادانی، هیئت، پیشکسوتان آبادانی تصمیم خوبی بگیرند که در آینده به نفع بچه های این شهر باشد. بسیاری از جوانان در صنعت نفت زحمت می کشند. بهتر است از آنها استفاده کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی رضا پرکاس از صنعت نفت، حالا همه منتظرند تا نام سرمربی جدید آبادانی مشخص شود. عبدالرضا برزگری یا همان جادوگر اصلی که بعدها پله ایران شناخته شد، فکر می کند وینفرد شفر آلمانی نمی تواند به تیمش کمک کند.

گفتگوی خبرنگار مجله اخبار فوتبال با عبدالرضا برزگری را در ادامه می خوانیم: