حسینخانی: مقابل استقلال ما جادوی بازیکنان را داریم

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد مس بعد از گل گهر و مس رفسنجان سومین تیم استان کرمان شده و هزینه های این تیم کمتر بوده است، گفت: شاید از اسب افتادیم اما زمین نخوردیم. اصلی.” ما همچنان تیم اول استان هستیم که هواداران زیادی داریم. مطمئنا سعی خواهیم کرد از این امتیاز نهایت استفاده را ببریم. امسال اولین سال تیم ماست که بعد از سال ها از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردیم.

حسین خانی ادامه می دهد: جذب بازیکن سخت بود. مجموعه ای از عوامل نیز دخیل بودند که به تیم ما و شما کمکی نمی کند. اما سعی کردیم حداقل از نظر جذب بازیکن خارجی بهتر عمل کنیم اما مشکلات خودمان را داشتیم و نتوانستیم در این زمینه موفق شویم. اما همه بازیکنانی که نگه داشتیم و افرادی که قراردادشان را امضا کردیم بر اساس توانایی فنی آنها بود و کاملا به آنها اعتماد داریم. امیدواریم شرایط خود را تا نیم فصل حفظ کنیم. حال ببینیم برای داشتن تیم هماهنگ و قدرتمندتر در نیم فصل باید برای چه پست هایی بازیکن جذب کنیم.

سرمربی مس کرمان می گوید حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی هم انگیزه ای برای تیم ماست.

حسینخانی: مقابل استقلال ما جادوی بازیکنان را داریم

وی در مورد اینکه خطرناک ترین بازیکن استقلال که مسی را می ترساند کیست، گفت: در فوتبال جای ترس نیست به خصوص در تیمی که بازیکنانش با من کار می کنند. اما واقعیت این است بازیکنان استقلال همه ستاره هستند و فردا کار سختی داریم و همانطور که گفتم بچه های ما برای این نبرد کاملا آماده هستند.


سرویس خبر شماره: 1840131
سپتامبر 02, 1401 در 8:36 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

افراد مجازی مجازی صحبت می کنند

وی در خصوص بازگشت مس به ورزشگاه آزادی و تقابل با هواداران استقلال گفت: همانطور که توضیح دادم فردا این تیم از امتیاز هوادارانش برخوردار خواهد شد اما باید خود را با این شرایط وفق دهیم. فکر می کنم از این به بعد همه مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شود. البته حضور تماشاگران هم برای تیم ما انگیزه است. همه ما برای این دیدار آماده ایم. تمرینات خوبی داشتیم، بازیکنان انگیزه لازم را برای این بازی دارند. امیدوارم بازیکنان از تمام توانایی های خود برای رسیدن تیم به اهدافمان استفاده کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: می دانیم بازی سختی در پیش داریم. فردا با تیم خوبی روبرو می شویم که از امتیاز هوادارانش سود می برد. با کمک همکاران هر کاری انجام دادیم تا بعد از بازی با تیر برای بهبودی بچه ها آماده شویم. با توجه به شرایط حاکم بر تیم خود انتظار داریم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در خصوص اختلافات با مدیرعامل مس نیز گفت: متأسفانه نمی دانم چرا در فضای مجازی و اتفاقات باشگاه مس تلاش می کنند کوهی از کاه بسازند که خوشبختانه نداریم با هر کدام اختلافی وجود ندارد. دیگر. ما به عنوان مدیر فنی آرامش کامل داریم و اختلافی بین من و مدیریت باشگاه وجود ندارد.

حسین خانی در نهایت در خصوص اینکه چه انتظاری مدیران باشگاه از او و بازیکنان برای رده مس در این فصل دارد، گفت: این حق مدیریت است که توقعات بالایی داشته باشد اما به عنوان یک مدیر از نظر فنی مهم ترین چیز را روی قدرت و تمرکز می گذاریم. توانسته از همان سال اول به مس کرمان در لیگ برتر ثبات بدهد. انشاالله در فصول آینده اهداف بزرگتری را دنبال خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی مس درباره انتشار ویدیوی درون بازی خود با پیکان و اتفاقاتی که در فضای مجازی منتشر شد، صحبت کرد: فضا…؟ سازمان بهداشت جهانی؟ چه کسی پیشنهاد داد؟ به هر حال آدم های مجازی… به هر حال آدم های مجازی خیلی چت مجازی می کنند. جادوی واقعی را بچه ها در زمین با عملکردشان انجام دادند. باز هم به توان بچه ها تکیه می کنیم. امیدوارم فردا شاهد جادوی بیشتری از بازیکنانمان باشیم.