حسینی: از تساوی مقابل فولاد خوشحالم


سرویس خبر شماره: 1848040
21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:22 |
2.5 هزار |

1نقطه نظر

اتلاف وقت در فوتبال امروز منسوخ شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار پیکان و فولاد اظهار داشت: بازی سختی بود. فولاد تیم باکیفیتی است و فوتبال قوی بازی می کند و بازی مقابل این تیم در این زمین بسیار سخت است. ما با این برنامه آمدیم که ابتدا تیم خوب فولاد را کنترل کنیم و در صورت امکان از فرصت ها استفاده کنیم.

حسینی در مورد اتلاف وقت دروازه بان پیکان و اخطار به بازیکنان تیم گفت: در فوتبال امروز هرگز نمی بینید دروازه بانی بخوابد و وقت تلف کند، من به شدت با این موضوع مخالف نیستم و همیشه به دروازه بان خود در این مورد هشدار داده ایم در نهایت بازیکن. احساساتی می شود و فکر می کند می تواند در این راه کمک کند. من به شدت با این موضوع مخالفم و این کار در فوتبال امروز منسوخ شده است.

سرمربی پیکان با ابراز خرسندی از نتیجه این دیدار گفت: از همین جا ابراز خوشحالی می کنم; تغییر اوضاع برای تیمی که در اینجا پشت سر فولاد است بسیار دشوار خواهد بود. این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است، به شدت پرس می کند، سیستم دفاعی مستحکمی دارد، بازیکنانی با تجربه و مربی بسیار خوبی دارد و جزو 8 تیم برتر آسیا است. باید از زحمات تک تک بچه هایی که توانستند در این بازی سخت مسیر را تغییر دهند تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی مقابل فولاد از عملکرد بازیکنان تیمش تمجید کرد.

حسینی: از تساوی مقابل فولاد خوشحالم

حسینی در پاسخ به اینکه یکی از اعضای کادرفنی خود به صحنه های داوری اعتراض کرده و به نظر می رسد همه تیم ها فردی با این خصوصیات را روی نیمکت خود نشانده اند، گفت: در تیم ما اصلا اینطور نیست و اگر اتفاقی بیفتد به همین دلیل است که مربیان واقعا تحت فشار هستند مخصوصاً در لیگ امسال و می توانید از هر نیمکتی درخواست کنید. دستیار من هم خیلی مودب است و اگر چیزی می گوید از روی تعصب است و من به او تذکر دادم. همیشه به حریف، داور و کادرفنی احترام بگذارید. معاون من سخنرانی کرد و از او خواستم از سرمربی محترم فولاد عذرخواهی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: نیمه اول را به خوبی کنترل کردیم و بازی یکنواخت بود. البته فولاد توپ بیشتری داشت، روش ما بود، اما تقریباً به حریف فرصت نمی دادیم. در نیمه دوم یک گل غافلگیرکننده به ثمر رساندیم و خدا را شکر توانستیم یک گل خیلی خوب بزنیم و با تغییرات تاکتیکی و شخصی بازی را به تساوی بکشانیم.