حسینی: استقلالی ها نتایج ما را دنبال می کنند

حسینی در خصوص 9 بازی متوالی بدون شکست تیمش گفت: در اولین بازی دور دوم مقابل استقلال شکست خوردیم که فکر می کنم اصلا حق ما باخت نبود و حداقل باید به تساوی می رسیدیم. ما این 9 هفته را نباختیم و در نیم فصل دوم شرایط خیلی خوبی داریم. با این نتایج نشان دادیم که در هفته های ابتدایی لیگ برتر خوش شانس نبودیم و او قطعاً طرفدار شگفتی این فصل در لیگ برتر بود.

او که در بخش دفاعی یکی از پدیده های قهرمانی ایران در این فصل بوده است به خبرنگار ما در خصوص عملکرد خود در این فصل و همچنین دیدار دیروز تیمش که با هم برمی گردیم صحبت کرد.
او درباره بازی دیروز گفت: بازی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. ده دقیقه اول خوب بودیم و دو سه موقعیت داشتیم که متاسفانه گل نشدند. در نیمه دوم تیممان فکر می‌کنم از چند صحنه غافل شدیم و تیم ذوب آهن موقعیت‌هایی داشت که خوب پیش رفت و در نیمه اول طرفدار همیشگی تیم نبودیم. در بین دو نیمه آقا رضا و کادر فنی گفتند که شرایط به نفع ما تغییر کرده و به تیم حریف فرصت ندادیم و چند موقعیت داشتیم تا در نهایت روی یک شوت از راه دور گلزنی کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هوادار تنها با یک گل فرزاد جعفری موفق شد مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد و با کسب سه امتیاز مهم و حیاتی به رده نهم صعود کند. سید محمد حسینی به همراه صائب محبی و پورمحمدی سه مدافع اصلی تیم عنایتی در این بازی بودند. سید محمد حسینی مدافع هوادار با عملکرد بی نقص خود در مرکز خط دفاعی توانست چهاردهمین کلین شیت فصل هواداری را با کمک دیگر بازیکنان تیمش به ثمر برساند.

مدافع جوان در خصوص ادامه کلین شیت های تیمش افزود: ابتدا باید بگویم که برد با کلین شیت طعم دیگری دارد و این چهارده بازی بدون کلین شیت نشان می دهد که تیم ما ساختاری دارد. و آن کلین شیت ها فقط به پشتی ها محدود نمی شود.” همه در این موفقیت سهیم هستند زیرا همه با هم دفاع می کنیم و همه با هم گل می زنیم.
حسینی در پایان در خصوص دیدار بعدی مقابل تراکتورسازی افزود: تراکتور در مقایسه با شخصیت خود جایگاه خوبی در جدول ندارد و مطمئنا برای پیروزی با هوادارانش به زمین می آید اما ما نشان داده ایم که کدام تیم هستیم. هستند و امیدواریم از تبریز به موفقیت برسیم.” بریم خونه. در چند هفته اخیر هیچ بازی آسانی وجود ندارد و ما اکنون یک رتبه تک رقمی داریم و همه بازیکنان، کادرفنی و اعضای باشگاه می خواهند به این هدف برسند و به این هدف ادامه دهند.
وی در پایان درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه ها گفت: فوتبال برای هواداران لذت خاصی دارد و امیدوارم این مشکل ادامه داشته باشد. هواداران تیم ما خانواده های ما هستند و فکر می کنم تنها تعداد انگشت شماری از طرفداران ما جدا از آنها هستند. البته استقلالی ها با توجه به حضور آقای عنایتی و چند بازیکن دیگر که در استقلال حضور داشتند نتایج ما را دنبال می کنند البته اینکه می گویند شعبه دوم این تیم هستیم درست نیست. ما یک تیم متحد هستیم که برای موفقیت می جنگیم و نشان داده ایم که تیمی با شخصیت و احترام هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822885 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 19:59 |
29,016 |

2نظرات

هدف همه ما یک رتبه بندی تک رقمی است

وی در خصوص اعتراض ذوبی ها به گل این هوادار گفت: قبل از گل خطایی روی بازیکن ما ایجاد شد و سپس توپ رد شد و رفت و برگشت به گل رسیدیم و کادر محترم ذوب آهن در این مرحله اعتراض کردند که قطعا همین مرحله است. ” اشتباه بود و نمی دانم اعتراضشان چه بود. در نیمه اول فکر می کنم 100 درصد پنالتی ما را نگرفتند، البته به نظرم داوری آقای زیاری در آن بازی عالی بود و کارشناسان داوری باید در این مورد صحبت کنند.

سیدمحمد حسینی معتقد است امسال به دنبال شگفتی سازی در لیگ برتر است و آنها تیمی متحد برای موفقیت هستند.