حسینی: تامیروف نباید وارد حاشیه شود

حسینی در حاشیه این مراسم درباره حواسی توضیح داد: کمی شلوغ بود و به داور گفتم اگر قرار است این صدا روی قضاوت او تاثیر بگذارد، گفتم ما هم می توانیم سروصدا کنیم. چیز خاصی نبود و اعضای نیمکت آنها چندین سال است که یکدیگر را می شناسند.


سرویس خبر شماره: 1864184
21 ژانویه 1401 @ 4:53 بعد از ظهر |
11

0نقطه نظر

بازی های جام حذفی سخت است

سرمربی پیکان می گوید نیمه دوم در اختیار ما بود و در ثانیه های پایانی به گل رسیدیم.

حسینی: تامیروف نباید وارد حاشیه شود

سرمربی پیکان درباره امتیاز شیرزد تامیروف هم صحبت کرد. با توجه به سن و سال تامیروف و قراردادش، به نظرم او بازیکن خوبی است و باید سعی کند از میادین دور نشود. به نظر من خیلی روی این بازیکن حساس شده اند. قیمت قرارداد او هم قیمت این بازیکن است. به هر حال دو مهاجم ما امروز وارد زمین شدند و ترکیب خوبی را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: سرزمین انقلاب کرج برای پیکان مساعد است. بحث خوشایندی نیست ابعاد این زمین قانونی است. زمین گردنه قوامین کوچک است. کیفیت زمین انقلاب کرج خوب است و از متولیان این ورزشگاه می خواهم که زمین را در شرایط خوبی نگه دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او ادامه داد: می دانستیم که در نیمه دوم در حالی وارد بازی می شویم که شرایط بدنی بهتری داشته باشند. در نیمه دوم بازی تحت کنترل ما بود و خوشبختانه توانستیم در ثانیه های آخر یک گل به ثمر برسانیم و با پیروزی از این بازی سخت خارج شویم.

از “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی سرمربی پیکان پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: مسابقات جام حذفی بازی های سختی است. به خصوص در مقابل تیم هایی با رتبه ضعیف که با انگیزه زیادی در زمین حاضر می شوند. تیم مقابل هم تیم خوبی بود و سازماندهی خوبی داشت. در نیمه اول روی ضدحملات سریع یکی دو موقعیت ایجاد کردند و مانع ما شدند.