حسینی تا الان کارش را کرده است!


کد اطلاعات: 2049178
28 ژوئن 1403 در 10:53 ق.ظ |
2.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

سرمربی آلومینیوم در شرایط سختی تیمش را به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی رساند.

حسینی تا الان کارش را کرده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی 14 بازیکن بزرگسال تابستان گذشته و 3 مفصل بزرگسالان در نیم فصل و از همه مهمتر پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات در اولین دوره لیگ برتر باعث شده است. سیدمجتبی حسینی سال گذشته با دست خالی اجازه داد تا تیمش را انتخاب کند و مسابقات را انجام دهد اما با وجود این او و تیمش موفق شدند به بهترین مقام تاریخ ایرالکو دست پیدا کنند و از سوی دیگر به نیمه نهایی راه پیدا کنند. فینال جام حذفی

مجتبی حسینی که در زمان حضور روی نیمکت آلومینیومی اراک چالش سختی را پذیرفت، توانست تیمش را به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر برساند و عملکردی بهتر از سه سال گذشته و عملکردی که هیچکس نمی توانست داشته باشد به دست آورد. داشته است. در ابتدای فصل تصور کرد. این اتفاق در فینال جام حذفی نیز رخ داد، این بزرگترین شگفتی با دست خالی بود.

2044520

شاگردان حسینی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان عملکرد بهتری از نظر فنی و تاکتیکی داشتند و آمار به نفع آنها بود اما در نهایت ضربات پنالتی و از دست دادن دو موقعیت گلزنی باعث شد این مربی و تیمش به فینال راه یابند. .

اما کسب رتبه هفتم جدول و حضور در نیمه نهایی جام حذفی با این بازیکنان جوان شایستگی او را نشان داد و می توان گفت این عملکرد نیز دستاورد خوبی برای این مربی و باشگاه آلومینیوم بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی