حسینی: دوست دارم برای استقلال گل بزنم

وی با اشاره به گل های صنعت نفت در دقایق پایانی این دیدار گفت: با توجه به اتفاقاتی که افتاد شرایط به گونه ای بود که اعتمادمان را از دست دادیم. در دقایق پایانی امتیازهای زیادی از دست دادیم و فکر می کنم دلیل آن روانی است و فنی نیست. باید در پنج بازی آینده این ضعف را جبران کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان حسینی مدافع سابق پرسپولیس در خصوص بازی استقلال به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی است و استقلال امسال تیم خوبی نشان داد و هنوز شکست نخورده است اما به امتیاز نیاز داریم و با تمام وجود وارد خواهیم شد. میدان برای پیروزی امیدواریم اولین شکست استقلال را رقم بزنیم در بازی های گذشته نشان داده ایم که تیم بسته ای نیستیم.

او درباره موقعیت های گلزنی اش مقابل استقلال گفت: خیلی دوست دارم به استقلال گل بزنم. البته گل زدن خوب است و فقط جلوی استقلال نیست، بلکه در هر بازی مهم است اما این بازی یک بازی خاص خواهد بود.

مدافع شهر خودرو در خصوص شانس بسته نگه داشتن دروازه استقلال گفت: بازی بسیار سختی است و مهم این است که بتوانیم دروازه را پاک کنیم تا بتوانیم با بسته نگه داشتن دروازه راه پیروزی را هموار کنیم.

مدافع سابق پرسپولیس می گوید برای رویارویی با استقلال انگیزه دارد و پیروزی در این دیدار شانس بقای شهرخودرو را بسیار افزایش می دهد.

حسینی درباره تلاش بازیکنان این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت: روی کاغذ شانس ما کمتر است اما مرد امیدوار است. ما اختلاف زیادی نداریم و شرایطمان را بهتر کرده ایم و حالا می توانیم در دو سطح پیشنهاد پیروزی بدهیم.


سرویس خبر شماره: 1823105 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 16:03 |
5,157 |

5نظرات

ما می توانیم اولین باخت آنها را درک کنیم.