حسینی: سرهنگ! چطور پنالتی را نگرفتی؟

مهاجم پیکان تهران مدعی خطای مدافع ذوب آهن در وقت اضافه بر روی او شد اما داور بر او غلبه کرد.

حسینی: سرهنگ!  چطور پنالتی را نگرفتی؟

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود خاطرنشان کرد: در وقت های اضافه نیمه دوم بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه به من ضربه ای زد و با دست مرا هل داد تا زمین بخورم. من بازیکنی نیستم که نفسم را دور بریزم و همه این را می دانند. صددرصد جریمه شدم و به خود آقای ترابیان گفتم. بعد از بازی به آنها گفتم که پنالتی واضح را نگرفتند و تعجب می کنم که وقتی نزدیک به صحنه بودند چطور از آن فرار کردند. جالب اینجاست که داور لحظاتی پس از خطا متوقف شد و سپس دستور ادامه بازی را داد. فکر می کنم آنها هم تردید داشتند.

مهاجم پیکان افزود: در صحنه گل ذوب آهن نیز مهاجم آنها سامان فلاح را گرفت و به زمین انداخت اما داور باز هم به ادامه مسابقه رای داد. شک ندارم که اگر این صحنه در کورس با دفاع حریف برایم اتفاق می افتاد، خطا اعلام می شد. مشخص است که بازیکن ذوب آهن روی سامان فلاح دست دارد. متأسفانه دو اشتباه آشکار علیه ما انجام شد و با آن اشتباهات به راحتی شکست خوردیم.

مهاجم پیکان در پایان گفت: واقعا از اشتباهات داوری در بازی دیروز متعجب هستم. باور کنید بعد از بازی چندین بار صحنه ها را دیدم و نمی فهمم چرا داور این اشتباهات را انجام داد؟ درخواست ما از کمیته داوران و انجمن فوتبال این است که عدالت را رعایت کنند. ما تیم جوانی هستیم که به همه تیم‌ها فشار می‌آوریم و انتظار داریم به خاطر زحمات و تلاش‌هایمان پاداش بگیریم نه اینکه به ناعادلانه چیزی را که لیاقتش را داریم از دست بدهیم.

این عکس لحظه برخورد مدافع ذوب آهن با ساسان حسینی در داخل محوطه جریمه را نشان می دهد. صحنه ای که داور پاس می داد و اعتقادی به پنالتی نداشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساسان حسینی در گفت وگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” در خصوص دیدار پیکان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: فکر می کنم عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم. با تدابیر پرسنلی وارد میدان شدیم و کار خوبی انجام دادیم. موقعیت های گلزنی بسیار خوبی داشتیم که هدر رفت، اما مسئله اصلی که ما را ناراحت کرد اشتباه داور بود. مشکلی که باعث شکست ما شد و اگر این اتفاقات نمی افتاد شاید به عنوان برنده میدان را ترک می کردیم.

مهاجم باتجربه پیکان در ادامه صحبت هایش اینگونه گفت: آقای ترابیان از داوران خوب ما هستند. شنیدم سرهنگ ارتش است و می دانیم که چقدر دقیق کار می کند اما متأسفانه در بازی دیروز دو اشتباه کرد که به تیم ما آسیب زد. فکر می کنم بازیکن ذوب آهن قبل از گل این تیم روی سامان فلاح خطا کرد و البته در ثانیه های پایانی با یک پنالتی واضح روی من خطا نکرد.

حسینی همچنین گفت: فکر می کنم عده ای فکر می کنند چون بازیکنان ما جوان هستند و صدایشان شنیده نمی شود به همین راحتی اشتباهات داوری علیه ما اتفاق می افتد. متأسفانه در چند بازی چند هفته گذشته تیم های حریف جوی را علیه داور و ما ایجاد کردند و چون بازیکنان و کادرفنی ما سر پا هستند و چیزی نمی گویند شاید فکر می کردند که ما مظلوم هستیم و نمی توانیم صحبت کنیم.


سرویس خبر شماره: 1846121
10 اکتبر 1401 در 1:49 ب.ظ
833

0نقطه نظر

آنها فکر می کنند ما جوان هستیم و صدایمان شنیده نمی شود