حسینی: گول حاشیه های پرسپولیس را نخورید


سرویس خبر شماره: 2002188
25 فوریه 1402 ساعت 8:00 ب.ظ.
622

0نقطه نظر

این همان تیمی است که سه جام برد

سرمربی آلومینیوم اراک می گوید امیدوار است بازیکنان جوان تر جایگزین سایر بازیکنان تیمش شوند.

حسینی: گول حاشیه های پرسپولیس را نخورید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک و پرسپولیس فردا در دیداری حساس از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مجتبی حسینی سرمربی ایرالکو می گوید تیمش در دیدار مقابل حریف قدرتمند خود باید بدون اشتباه کار کند.

حسینی در این نشست خبری گفت:: لیگ خیلی وقته تعطیل شده. خوشبختانه هفته گذشته یک بازی پلی آف انجام دادیم که برای ما یک بازی تدارکاتی بود. با توجه به شناختی که از هر دو تیم داریم امیدوارم شاهد بازی بسیار خوب و جذابی باشیم که تماشاگران دو تیم از تماشای این دیدار لذت ببرند و با امتیاز و پیروزی برای آلومینیوم باشد.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که پرسپولیس را در بازی فردا چگونه می بیند، گفت که نه بازیکن جدیدی در اختیار دارد و نه یحیی گل محمدی.: خب پنجره ما هم مثل پرسپولیس بسته است. ببینید پرسپولیس همچنان پرسپولیس است و پارسال با همین بازیکنان هر سه جام را بردند و اتفاق خاصی نیفتاد. معمولا در ابتدای فصل نقل و انتقالات بزرگ انجام می شود. نباید از تیم ها توقع داشت که در میانه فصل در رویدادهای خاص شرکت کنند و برنده بازی شوند. این تیم متشکل از همین اعضا و همان کادرفنی به استثنای آقای گل محمدی در سال گذشته موفق به کسب سه جام شد و اکنون در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

1972694

او ادامه داد: آنها یکی از بهترین تیم های ایران و یکی از پرافتخارترین تیم ها هستند. ما باید خیلی مراقب باشیم و فکر نکنیم اتفاق خاصی برای اطرافیان این تیم بزرگ رخ داده است. فکر می کنم در این مسابقه باید خیلی کم اشتباه کنیم، با تمرکز و دقت 100 درصد بازی کنیم. در مقابل تیم هایی که بازیکنان باکیفیتی دارند، اگر اشتباه کنید، بازی را باخته اید.

حسینی درباره علت جدا شدن سه بازیکن در پنجره بسته توضیح داد: این سوالات مربوط به مدیریت است و به نظر من نباید قبل از مسابقه در مورد آنها صحبت کرد. خدا را شکر در حال حاضر با جوانانی که داریم و اگر مجروح وارد شوند ما کم نداریم. در این شرایط برای رسیدن به نتیجه تحت فشار هستیم. اما برخی از جوانان در این شرایط می توانند بزرگ شوند، باید سعی کنیم مثبت فکر کنیم. امیدوارم با کار خوب بتوانیم بازیکنان جوان و جایگزین بدهیم تا در این فضا رشد کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی