حسین عبدالغنی: رونالدو کمکی به پیروزی نمی کند!

عبدالغنی سپس گفت: رونالدو از نظر فنی چیزی به نصر اضافه نمی کند، اما چیزهای دیگری می آورد، زیرا بازیکن بزرگی است و چالش را دوست دارد و می تواند بیاید و منفجر شود و با فوتبال عربستان دنیا را بشکند.


سرویس خبر شماره: 1862469
12 ژانویه 1401 @ 12:18 |
6K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

سرمربی حالا باید به فکر حفاظت از رختکن باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین عبدالغنی در اظهارات خود به تلویزیون عربستان گفت: هدف از امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو فنی نیست و اهداف دیگری فراتر از یک مسابقه یا تورنمنت پشت سر گذاشته شده است. ما در مورد یک بازیکن جهانی صحبت می کنیم و صادقانه بگویم من روند فعلی جذب ستاره های بزرگ برای باشگاه های عربستانی را به عنوان یک عملکرد مثبت و شهرت ناشی از آن دوست دارم و آنها را یکی از مهم ترین ها برای آینده می دانم. .

حسین عبدالغنی ستاره سابق تیم ملی عربستان معتقد است حضور کریستیانو رونالدو در النصر از نظر فنی کمکی به این تیم نخواهد کرد.

حسین عبدالغنی: رونالدو کمکی به پیروزی نمی کند!

او ادامه داد: ستاره‌هایی هستند که از لیگ‌های بزرگ آمده‌اند و به عربستان سعودی راه پیدا نکرده‌اند، اما من در مورد کریستیانو رونالدو به‌عنوان بازیکن صحبت نمی‌کنم، زیرا او یک ستاره بزرگ بین‌المللی است و اینطور نیست، نیازی به تعریف نیست. “

وی در پایان گفت: هواداران النصر در تمامی بازی های آینده حضور پررنگ و مشخصی خواهند داشت و رودی گارسیا سرمربی این تیم باید پس از آمدن رونالدو از رختکن محافظت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

عبدالغنی با اشاره به رویارویی شب گذشته با النصر گفت: مشخص است که آمدن رونالدو و خبر جدایی ابوبکر این مهاجم کامرونی را تحت تاثیر روانی قرار داده است و این موضوع در بازی شب گذشته مقابل الخلیج پس از آن به اثبات رسیده است. او گل زد و خوشحال نبود.