حضور ایسکو در ایتالیا; مقصد بعدی مشخص شد؟


سرویس خبر شماره: 1816991 |
07 فروردين 1401 ساعت 23:19 |
2,212 امتیاز خبر|

0نظرات

در ژانویه، گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که فیورنتینا علاقه مند به جذب ایسکو است و می خواهد تابستان آینده او را به خدمت بگیرد. با این حال، دانیله پراد، سرمربی فیورنتینا به سرعت حضور این بازیکن 29 ساله را رد کرد. وی با بیان اینکه شایعات زیادی در مورد ایسکو شنیده ایم اما حتی نمی دانیم مدیر برنامه های او کیست، گفت: ایسکو واقعا بازیکن با استعدادی است اما ما به او علاقه ای نداریم.

ایسکو در تعطیلات فیفا به فلورانس سفر کرد تا شایعاتی در مورد انتقال خود به فیورنتینا منتشر کند.

قرارداد ایسکو، ستاره خلاق و تکنیکی رئال مادرید تابستان آینده به پایان می رسد و بعید است کهکشانی ها تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن داشته باشند. به این ترتیب باید هشت سال حضور ایسکو در برنابئو را تمام شده دانست و او از ابتدای فصل آینده راهی تیم دیگری خواهد شد.

ایسکو از فرصت استفاده کرد و تمرینات رئال مادرید را در روز فیفا به پایان رساند و به فلورانس سفر کرد تا بار دیگر شایعات در مورد آینده خود را تقویت کند. برخی رسانه های ایتالیایی دلیل سفر ایسکو را مذاکره با فیورنتینا به عنوان مقصد آینده عنوان کردند. از سویا نیز به عنوان دیگر باشگاهی که ایسکو را می خواهد نام برده می شود و باید دید تصمیم نهایی او برای فصل آینده چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی