حضور سرمربی ایرانی در تیم ملی لغو شد

نکونام در پایان گفت: این نکته ای است که همیشه در دل و ذهن من خواهد ماند. باز هم می گویم حتی اگر یکی از هواداران فولاد از رفتار من، کارم و اتفاقاتی که پیش می آید ناراحت شود، احساس گناه می کنم. چون هواداران در سال های گذشته از چیزی برای من غافل نبودند و حالا باشگاه فولاد رسما اعلام کرده که مخالف است و دیگر بحثی نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی گفت: دوست دارم پاسخ خوبی به شرایطی که فولاد خوزستان فراهم کرده است بدهم. من سال ها در این باشگاه کار کرده ام. در ابتدا و نیم فصل پیشنهاداتی مطرح شد و حالا که پیشنهاداتی مطرح شده نمی خواهم حتی یک هوادار فولاد خوزستان ناراحت شود. چون در سال های اخیر خاطرات خوبی داشتیم و شرایط خوبی را برای هم ایجاد کردیم. امروز هم تصمیم گیرنده باشگاه فولاد است و امیدوارم باشگاه فولاد همچنان عالی باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بلاتکلیفی ها انتخاب دستیار ایرانی برای سرمربی پرتغالی بود. در ابتدا عنوان شد که جواد نکونام به عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست که با مخالفت بازیکنان فولاد مواجه شد.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان به صورت رسمی از ادامه حضورش در فولاد خبر داد.

حضور سرمربی ایرانی در تیم ملی لغو شد


سرویس خبر شماره: 1845864
08 مهر 1401 ساعت 18:24
66.8K |

48نقطه نظر

با استعفای رسمی جواد نکونام

نکونام در ابتدای صحبت های خود و در خصوص پیشنهاد حضور در تیم ملی گفت: جا دارد شخصا از کارلوس کیروس تشکر کنم. وقتی یک مربی بزرگ شما را استخدام می کند و حتی شما را به عنوان دستیار انتخاب می کند، در فوتبال جهان یک اعتبار محسوب می شود.

وی گفت: همیشه گفته ام و باز هم می گویم، برای هر مربی که دوست دارد یاد بدهد و یاد بگیرد، کار با مربیان بزرگ دنیا مثل یک دانشگاه است. من واقعا از این بابت خوشحالم، از آنها تشکر می کنم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنند و بهترین موفقیت را در تیم ملی کسب کنند، زیرا فکر می کنم عموم مردم از شرایط فعلی تیم ملی راضی هستند.

وی گفت: خودم را مدیون هواداران می دانم. شاید روزهای اولی که آمدم برای هواداران سخت بود. اما اکنون رابطه ای با هواداران دارم که واقعاً جدایی ناپذیر است. آنها همیشه با من خوب بوده اند. هرجای این استان و در بین مردم می رویم، همه با ما مهربان هستند. من آن را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی کنم.

نکونام پس از نشست خبری قبل از بازی با مس، به سوالات خبرنگاران در خصوص احتمال حضور در تیم ملی پاسخ داد و رسما اعلام کرد که در خدمت فولاد خواهد بود تا حضور پروژه ای این مربی موفق در کادرفنی تیم فولاد تیم ملی تعطیل خواهد شد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپورت سه مبنی بر اینکه با وجود علاقه هواداران به او، در صورت پیشنهاد حضور در تیم ملی، پاسخ قطعی او بله یا خیر خواهد بود، پاسخ داد: فقط در ابتدای صحبت هایم گفتم. با امضای قراردادی 2 ساله در سال گذشته، اکنون با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارم. من در ابتدای فصل ماندم حتی اگر می توانستم بروم.

نکونام ادامه داد: نکته دوم فدراسیون فوتبال است. آقای تاج و آقای نبی که کارگردانی کارها را بر عهده دارند به من لطف داشتند و در فکر برنامه ریزی برای آینده هستند و با هم صحبت کردند. اما حرف من یک جمله است. من با فولاد قرارداد دارم. من برای باشگاهی که به رشد من کمک کرد عرق می کنم.