حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام


سرویس خبر شماره: 2018072
10 مه 1403 در 10:55 ب.ظ.
5.7 هزار |

9نقطه نظر

محمود فکری عصر امروز به طور غیرمنتظره در تمرین استقلال حاضر شد.

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات استقلال در آستانه دیدار حساس روز چهارشنبه مقابل تراکتورسازی ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین دیدارهای هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و قرار است فردا راهی تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضورش در اردوی مرحوم حجازی و حمایت تیم نکونام کمی دور از انتظار و دور از انتظار بود.

پیش از این زمانی که محمود فکری در لیگ بیستم هدایت استقلال را برعهده داشت، پس از شکست آبی ها مقابل فولاد نکونام، ویدئویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های بسیاری را در پی داشت.

این ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیق فخری و نکونام شد تا جایی که مصاحبه ها و واکنش های بین آنها شکل گرفت. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور اول امسال رخ داد، مشخص بود که دلخوری ناشی از این موضوع همچنان پابرجاست.

2016491

اما حضور فکی در تمرین امروز استقلال برای حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات سابق خود را کاملا کنار گذاشته اند و حالا هر دو به قهرمانی استقلال امیدوارند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار عکسی از فکری و نکونام نوشت:

محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال امروز به اردوی زنده یاد ناصر حجازی گزارش داد. وی با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و در مورد مسائل مختلف صحبت کردند.

در این دیدار دوستانه و صمیمی، سید حسین حسینی کاپیتان استقلال نیز حضور داشت. محمود فکری در پایان از نکونام و استقلال حمایت کرد و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی