حضور فعال حسین زاده در ترکیب تیم ملی با شماره ده

این وینگر 22 ساله در 20 بازی این فصل برای شارلوا موفق به زدن 2 گل و 2 پاس گل شد. البته مجموع دقایق حضور او در ترکیب شارلوا به 10 بازی کامل و 90 دقیقه نمی رسد و او توانست با لباس این تیم در زمین بازی کند.

حالا حسین زاده که دوران بیماری را پشت سر گذاشته انگیزه های زیادی در تشکیل تیم ملی دارد. پدیده لیگ برتر فصل قبل که نتوانست به جام جهانی راه پیدا کند، معتقد است در فکر امیر قلعه نویی است تا بتواند به جام ملت های آسیا راه یابد.

1835674
1835675



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1897569
آوریل 06, 1402 در 2:00 بعد از ظهر
2.1 هزار |

0نقطه نظر

امیرحسین حسین زاده که به اردوی تیم ملی اضافه شده خود را برای بازی با کنیا آماده می کند.

حضور فعال حسین زاده در ترکیب تیم ملی با شماره ده

حسین زاده فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشت و پدیده لیگ بیست و یکم بود. درخشش این بازیکن شارلوا را به جذب او سوق داد، هرچند که نتوانست درخشش خود را با آبی پوشان تهرانی در بلژیک تکرار کند.

حالا پس از بهبودی و بهبودی این بازیکن، حسین زاده در تمرین تیم ملی حاضر شد و جالب اینجاست که با لباسی که شماره 10 روی آن بود تمرینات خود را آغاز کرد. لباسی که شهریار مقانلو در بازی با روسیه به تن کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکن ایرانی شارلوو بالاخره به لیست تیم ملی اضافه شد. امیرحسین حسین زاده که در لیست امیر قلانوی قرار داشت در روزهای اخیر به دلیل سرماخوردگی نتوانسته در تمرین و دیدار مقابل روسیه حاضر شود.