حضور فلورانس و زلاتان مقابل ورونا میلان امیدوار شد

میلان امیدوار است از الساندرو فلورنزی و زلاتان ابراهیموویچ در مقابل هلاس ورونا استفاده کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان یکشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت های هفته سی و ششم لیگ ایتالیا در ورزشگاه هلاس ورونا میهمان این تیم خواهد بود.
این دیدار در مسیر قهرمانی بسیار مهم است زیرا در صورت پیروزی اینتر مقابل امپولی که عصر فردا برگزار می شود، میلان حق لغزش مقابل ورونا در ورزشگاه مارک آنتونیو را ندارد و باید سه امتیاز این دیدار را کسب کند.
شاگردان استفانو پیولی امیدوارند با کسب حداکثر امتیاز ممکن در سه بازی باقیمانده و بالا بردن جام لیگ ایتالیا پس از مدت ها، فاصله دو امتیازی خود را با نراتزوری حفظ کنند.

کالچومرکاتو اعلام کرد فلورنزی برای تمرینات پیش از بازی به میلان بازگشته و پس از مدت ها غیبت در ماه آوریل به دلیل مصدومیت زانو آماده بازگشت به میلان است.
او همچنان در تمرینات میلان به ریکاوری کامل خود ادامه می دهد، اما ممکن است بتواند این تیم را مقابل هلاس ورونا همراهی کند.
شرایط هنوز برای زلاتان ابراهیموویچ خوب به نظر می رسد و مهاجم سوئدی کهنه کار می تواند به تیمش در این بازی بپیوندد. اگرچه بعید است او جایگزین اولیویه ژیرو در ترکیب اصلی میلان شود، اما می تواند به عنوان یار تعویضی به میدان بیاید و شرایط را برای روسونری بهبود بخشد. این بود که او نیز روز گذشته به صورت شخصی و با برنامه ویژه تمرین کرد اما برای حضور در بازی مقابل ورونا مشکلی نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822787 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 22:19 |
34 امتیاز خبر|

0نظرات