حضور وزیر ورزش در مراسم رونمایی از تیم ملی در دوحه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال، امیر علوی در تشریح برنامه در نظر گرفته شده در این خصوص گفت: در خصوص مراسم منتهی به عزیمت تیم ملی به قطر، دو موضوع مراسم رونمایی از این تیم در نظر گرفته شد. پیراهن و مراسم خداحافظی با توجه به محدودیت زمانی و برنامه های فشرده تیم ملی، این دو مراسم در یک مراسم تلفیق شده است و انشاالله عصر روز سه شنبه از پیراهن تیم ملی رونمایی و اعزام مراسم انجام خواهد شد. به زودی اطلاعات رسمی از زمان و مکان این مراسم را دریافت کنید. . در این مراسم در خدمت جمعی از فوتبالیست ها، پیشکسوتان گرانقدر، همکاران رسانه ای، وزیر ورزش و سایر عزیزان خواهیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی حضور خواهد داشت و آنها را برای دیدارهای جام جهانی قطر به دوحه همراهی می کند.

حضور وزیر ورزش در مراسم رونمایی از تیم ملی در دوحه


سرویس خبر شماره: 1851904
14 نوامبر 1401 ساعت 10:17 |
335

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو هفته مانده به اولین بازی ایران در جام جهانی قطر مقابل انگلیس، برنامه های نهایی برای حضور موفق شاگردان کارلوس کی روش در این رقابت ها در حال انجام است. تیم ملی پیش از اعزام به دوحه در نظر دارد در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود به مصاف نیکاراگوئه برود و سپس مراسم رسمی رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی برگزار شود. در همین راستا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به دعوت فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی حضور خواهد داشت و در ادامه از قطر تیم ملی را برای حضور در جام جهانی از راه دور می بیند.