حضور کاپیتان سپاهان در استقلال لغو شد


سرویس خبر شماره: 2051206
6 جولای 1403 در 6:10 ب.ظ.
58.4K امتیاز خبر|

44نقطه نظر

محمد کریمی که یکی از بازیکنان مورد نظر استقلال است با سران این باشگاه به توافق نرسید.

حضور کاپیتان سپاهان در استقلال لغو شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام در تلاش است تا بازیکنان مورد نظر خود را به جمع آبی ها اضافه کند تا استقلال را برای حضوری قدرتمند در فصل آینده تقویت کند و محمد کریمی، کاپیتان سپاهان نیز از جمله کسانی است که حتی مذاکراتی نیز داشته است. من بلوز را داشتم

اما حالا به گزارش ایسنا، نه تنها حضور کریمی در استقلال لغو شده، بلکه او با تمدید قرارداد و ادامه حضور در جمع زرد-زردها موافقت کرده تا عضویت کاپیتان سپاهان در تیم نکونام ممکن است. لغو شد.

در این خبر آمده است که در چند روز گذشته اخباری مبنی بر پیوستن محمد کریمی کاپیتان طلایی های اصفهان به استقلال و قرار گرفتن در لیست خرید جواد نکونام منتشر شد اما هافبک شمالی طلایی ها قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد. . و قصد دارد تیم مورایس را ترک کند.

1914058

همزمان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توضیحاتی را در خصوص روند فعالیت نقل و انتقالات خود منتشر و اعلام کرد.این باشگاه بر اساس رویکرد مدیریتی خود در روند تمدید قرارداد بازیکنان رو به جلو است و شایعه جدایی برخی بازیکنان از این تیم کذب است و همچنین به دلیل نگرانی هواداران برای تقویت تیم به منظور تقویت حضور در فصل آتی لیگ نخبگان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی، در حال حاضر مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید در حال انجام است و این روند به شدت در حال پیگیری است.

مجله اخبار فوتبال داخلی