حقایقی جالب درباره روبرت لواندوفسکی/ از طرد شدنش از لیگ برتر و لالیگا تا مقاومت در برابر شیرینی خوردن!

تاریخ فوتبال پر از «اما» و «اگرها» است و روبرت لواندوفسکی داستان خودش را دارد. ستاره لهستانی که زمانی در بوروسیا دورتموند، بایرن مونیخ و حالا بارسلونا گلزنی کرد، انتظار می رفت در سال 2010 مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. در همان سال او لخ پوزنان را به مقصد بروسیا دورتموند ترک کرد.

فوران آتشفشان لواندوفسکی را از لیگ برتر حذف کرد

لواندوفسکی قبل از امضای قرارداد با باشگاه آلمانی، تنها یک قدم با باشگاه تاریخی بلکبرن روورز دست به قلم شد. او قرار بود به انگلیس پرواز کند تا امکانات باشگاه را از نزدیک ببیند اما پس از فوران آتشفشان، پرواز به اروپا برای چند هفته قطع شد. در نتیجه او نتوانست از باشگاه بلکبرن بازدید کند و گفت: شاید زندگی من تغییر می کرد، شاید اگر باشگاه را می دیدم تصمیم می گرفتم در آنجا بمانم.

لواندوفسکی در سال 2010 نیز به لالیگا نزدیک بود

سایر حقایق کمتر شناخته شده در مورد لواندوفسکی شامل سبک زندگی و سرگرمی های او است. در مقاله ای که توسط لالیگا منتشر شده، ذکر شده است که لووا دوست دارد تناسب اندام خود را حفظ کند و این یکی از نکات کلیدی تناسب اندام او در 34 سالگی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این مقاله، لواندوفسکی حتی هنگام خواب نیز موقعیت های بدن خود را کنترل می کند تا آسیب نبیند. او همچنین رژیم غذایی خود را تا حد امکان مدیریت می کند. هم تیمی او در بایرن، خاوی مارتینز، یک بار گفت که هر چقدر هم تلاش کرد، هرگز نتوانست او را به خوردن آب نبات وادار کند.

در مورد سرگرمی هایش، این ستاره لهستانی عاشق بازی تنیس و گلف است و مهمتر از همه، او عاشق شرکت در مسابقات فرمول 1 است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

و حتی قبل از آن، لواندوفسکی فرصت بازی در لالیگا را داشت. این ساراگوسا بود که در آن زمان به دنبال بهترین گلزن لیگ لهستان بود. ساراگوسا آماده بود برای این ستاره در حال ظهور 4 میلیون یورو هزینه کند. با توجه به اتفاقاتی که از آن زمان تاکنون رخ داده است، احتمالاً این بهترین سرمایه گذاری در تاریخ این باشگاه اسپانیایی خواهد بود.

سرگرمی های لواندوفسکی