حقایقی عجیب در مورد بدترین باشگاه تاریخ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیوکاسل مورد حمایت کشورهای عربی در این فصل اقداماتی را برای بازیابی شکوه سابق خود انجام داده است. آنها دقیقا 20 سال پیش در سطح بالای اروپا بودند. زمانی که آلن شیرر خوش تیپ بود و لباس این تیم را در حمله می پوشید و اولیویه برنارد را در جناح چپ کنار خود داشت.

در همین حال، هواداران دورهام کمپینی را برای بیرون راندن برنارد از تیم خود راه اندازی کرده اند و از او می خواهند که مسئولیت هرج و مرجی را که ایجاد کرده است به عهده بگیرد. تا زمانی که بازیکنان نتوانند هزینه بنزین خود را بپردازند، هیچ کس نمی خواهد به دورهمی بیاید، چه برسد به پرداخت. در حال حاضر میانگین تماشاگران در هر مسابقه حدود 20 نفر است. iNews می نویسد: وضعیت به قدری پوچ است که کارل ویلپدیل، رسمی 43 ساله خارج از فرم مجبور شد در یک بازی بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دورهام که متعلق به یک فوتبالیست مشهور سابق است، وضعیت عجیبی دارد.

حقایقی عجیب در مورد بدترین باشگاه تاریخ!


سرویس خبر شماره: 1851182
9 نوامبر 1401 @ 21:22 |
584

0نقطه نظر

تیمی با تفاضل منفی 126;

آنها 2500 پوند به باشگاه همسایه بدهکار هستند و حتی هزینه سفر هم ندارند. به این ترتیب اخیراً بازیکنان مجبور شدند برای مسابقه در 200 کیلومتری از وسایل حمل و نقل شخصی خود استفاده کنند. جایی که 10 تای آنها بازی کردند و 14-0 شکست خوردند. با این حال، آنها نتوانستند بدترین رکورد خود را بشکنند زیرا در سال قبل به کارلایل سیتی با نتیجه 16-1 شکست خوردند.

با این حال، این مرد فرانسوی 43 ساله توسط روزنامه نگاران سان در یک کلوپ شبانه ردیابی می شود. جایی که او شغلی را انتخاب کرد که همیشه دوستش داشت. حالا او یک بارمن شده است و در این کلوپ شبانه مشروبات الکلی سرو می کند. همچنین مالک دورهام سیتی، بدترین تیم در 11 کلاس فوتبال انگلیس است. نگاهی به جداول سایت رسمی لیگ Wearside نشان می دهد که دورهام سیتی در 13 بازی از 13 بازی شکست خورده است و تفاضل گل باورنکردنی منهای 126 را پیش از نام این تیم دارد.

این تیم سوژه اصلی تمسخر در شرق قهرمانی انگلیس محسوب می شود. برنارد در سال 2013 باشگاه را خرید و می خواست آن را به زیرمجموعه ای از نیوکاسل، ساندرلند و میدلزبورو تبدیل کند، اما مشکلات به سرعت شروع به انباشته شدن کردند. این تیم در سال 2015 به دلیل اختلاف با مالک زمین بدون زمین مسابقه ماند و در زمینی بدون امکانات و رختکن بازی کرد.