حقیقی و سوپرجام، بازداشت های عمده و مصدومیت

علیرضا حقیقی در سوپرجام با وجود تسلیم شدن در مقابل ضربه امیرارسلان مطهری؛ او یک بازی خاطره انگیز انجام داد.

حقیقی و سوپرجام، بازداشت های عمده و مصدومیت

در دقایق پایانی بازی برخورد آرش رضاوند با علیرضا حقیقی باعث مصدومیت سنگربن نساجی شد و بازی برای 5-6 دقیقه متوقف شد. از آنجایی که نساجی تمامی تعویض های خود را انجام داده بود، علیرضا حقیقی چاره ای جز بلند شدن و ادامه بازی نداشت. مدافع تیم ملی برخلاف جام حذفی به سوپرجام جهانی 2014 نرسید اما می توان از عملکرد خود در این دیدار راضی بود چرا که دریافت های خوبی داشت و در تمام حملاتش مانع از گلزنی استقلال شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او در دو سه صحنه دروازه نساجی را از فروپاشی نجات داد و بدون محدودیت دروازه بان استقلال می توانست با نتیجه بهتری به پیروزی برسد. علیرضا حقیقی در نیمه اول در دو صحنه به مهدی قائدی اجازه گلزنی نداد. پس از گل اول استقلال، نساجی دروازه بان تیم در موقعیتی نسبتا انفرادی ضربه محیبی را مهار کرد تا در نهایت استقلال با همان گل امیرارسلان مطهری به پیروزی رسید و قهرمان سوپرجام شد.


سرویس خبر شماره: 1851953
14 نوامبر 1401 در 1:44 ب.ظ
5.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

5 کلین شیت در 11 هفته و قرار گرفتن در رده ششم با نساجی که بهترین موقعیت نساجی در تاریخ لیگ برتر محسوب می شود، نشان می دهد علیرضا حقیقی روزهای خوبی را در فوتبال ایران سپری می کند هرچند به ملی پوشان دعوت نشد، بی شک یکی از ارکان آن است. از موفقیت های نساجی این دو فصل اخیر. البته او در سوپرجام هم می توانست کار بزرگی انجام دهد اما استقلالی ها آنقدر حمله کردند که در نهایت با یک شوت شکست خورد. ضربه امیر ارسلان مطهری به زیبایی هر چه تمامتر در گوشه دروازه قرار گرفت. مهاجم استقلال با اینکه توپ را به کرنر زد اما مدافع نساجی را ندید که مزاحم او شود و در نهایت به نقطه مناسب برخورد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی